sâmbătă, 6 octombrie 2012

Încă una de-a lui ”Don Lică”: AJF-ul copiază din... ”Prahova”!

Mi-am atras multe criticii (nu voi spune mizerii, injurii...) pentru că am criticat - zic eu, justificat - activitatea - ca să nu mai repet prostia și nesimțirea - unor blogeri sau chiar jurnaliști.
Ei bine, din păcate pentru ei, nu mă voi opri și voi continua să arăt ori de câte ori se trece peste o barieră a minimului bun simț. Pe care - da, știu - cei mai mulți dintre cei despre care scriu în cadrul acestui subiect nu îl au!
De această dată au comis-o oamenii lui ”Don Lică”,
responsabili cu încercarea de site a AJF Prahova. Ei bine, vineri s-au anunțat pe acest site sancțiunile dictate de Comisia de Disciplină a AJF. Numai că textul respectiv este copiat ad-literam din ziarul ”Prahova”, dovadă fiind că au preluat și paranteza care indica prezența într-o fotografie care ilustra materialul a lui Ion Cojocaru, fotografie care nu mai apare și pe site-ul AJF-ului, dar - din neatenție (prostia) unora - a rămas menționată. Penibil!
Și iată și dovada pentru cine mai are vreun dubiu:

Un comentariu:

  1. PE-NI-BIL!!! Am si eu o intrebare: ce ar trebui sa se intample pentru ca mafiotu' asta de "Don Lică" să plece și să ne lase! DE-MI-SI-A!!! Si du-teeeeeeeeeeee!

    RăspundețiȘtergere