luni, 13 mai 2013

Încerc să ajung la Fotogenica!

În week-end-ul 7-9 iunie, la Bran, va avea loc o nouă ediţie (a patra) a Fotogenica. Am posibilitatea să ajung la acest eveniment, răspunzând unei provocări a unei pagini apreciate în lumea fotografiei, blogdefotografie.ro.
De ce îmi doresc să ajung la acest eveniment?
De la primele meciuri pe care le-am văzut, la televizor, am remarcat "tunurile" fotoreporterilor şi mi-am dorit din acel moment să pot experimenta bucuria realizării unei fotografii de înaltă rezoluţie. Anii au trecut, tehnologia s-a tot perfecţionat, dar acel vis a rămas undeva în mintea mea...

Apoi, ar fi primul eveniment de acest gen la care aş participa şi mi-aş dori foarte mult să am această posibilitate, fiind vorba de un domeniu drag mie - arta fotografică. Nu numai că aş avea ocazia de a fi prezent într-o zonă superbă şi dragă sufletului meu - Branul, unde aş putea face foarte multe fotografii, în premieră aş putea participa şi la testarea a 40 camere foto Canon, 80 de obiective Canon şi multe altele. De asemenea, extrem de interesante sunt convins că vor fi şi work-shop-urile planificate pentru cele trei zile şi la care am convingerea că mi-aş putea îmbogăţi semnficiativ cunoştinţele foto. Temele work-shop-urilor sunt extrem de generoase: Fotografie subacvatică, Glamour & Beauty, Body Shapes, Fotografia de natură între setări tehnice şi "vizualizare", Astrofotografie, Fotografie nocturnă, Sesiune foto "Răsărit la Şirnea", Dualismul clar-neclar în fotografie, Workshop time-lapse, Tehnica fotografică.
În fine, sunt convins că sunt foarte multe lucruri pe care le pot învăţa la ediţia 2013 a Fotogenica şi pe care le pot aplica în fotografiile pentru acest blog de sport.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu