marți, 14 mai 2013

"Liga lu' Lică". Avântul Măneciu - FC Băneşti 2-1

La Măneciu a fost un meci destul de aprig în această după-amiază, gazdele reuşind să întoarcă rezultatul şi să câştige în minutul... 95. Mai întâi, Burlacu a deschis scorul pentru băneşteni, după care gazdele au egalat din penalty şi au înscris golul victoriei în minutul 95.
FC Băneşti a jucat în formula: Lepădatu - Albu, Gorgan, Burlacu, Cristache, Grigoraş, Iancu, Budileanu, Chivu, Conac, Filote. Au mai jucat: Hromei, Bej, Dârstaru.
La finalul partidei, antrenorul formaţiei FC Băneşti, Ion Burchi (foto), ne-a declarat: "Am pierdut şi este frustrant să pierzi în minutul 95. Mai ales că am jucat bne, am avut multe perioade în care am controlat jocul şi nu cred după aspectul jocului că meritam să pierdem. Din păcate, am fost tocaţi tot meciul şi faptul că am primit 7 sau 8 cartonaşe galbene, în vreme ce gazdele nu au primit nici unul, cred că ar trebui să ridice un semn de întrebare celor care supervizează arbitrajul. La 1-0 am avut un atac singur cu portarul, apoi bară, iar pe contraataca ei ne-au egalat din penalty. Dincolo de jocul în sine, vreau să vă spun că sunt profund dezamăgit de atmosfera de la Măneciu şi de tratamentul la care am fost supuşi de Dorinel Beznea şi de gazde, în general. Noi ne comportăm aşltfel cu oaspeţii noştrii şi îmi aduc aminte de ce pretenţii avea domnul beznea când a venit la Băneşti, dar la Măneciu este o tensiune inutilă şi o atmosferă care nu ar trebui să aibă nici o legătură cu fotbalul, cu sportul, în general. Este păcat, pentru că jucătorii noştrii au muncit 95 de minute şi deşi nu meritau să piardă, am plecat de la Măneciu cu mâna goală".

7 comentarii:

  1. BEZNEA DORINEL MIHAI15 mai 2013 la 08:39

    Buna ziua-in mod cert nu ar trebuii sa ii raspun D-nului Burchi,dar o fac si nu o sa mai revin.Atmosfera de la jocurile noastre este intotdeauna plina de patima si ardoare,pentru ca nu jucam fotbal sa ne aflam in treaba si pentru ca tratam toate meciurile ca pe o finala!ASA SUNTEM NOI,de la primul pina la ultimul si aici vorbesc de toata lumea spectatori,jucatori ,conducatori-totul insa in limitele bunei cuviinte.TRAIM toate aceste momente la intensitate maxima si ne dorim totdeauna victoria,ca nu tot timpul reusim sau ca de multe ori reusim in ultimul moment asta denota ca nu renuntam niciodata!DA,poate echitabil ar fi fost un rezultat de egalitate,nu suntem noi vinovati ca ,asa cum spune mai sus,au ratat singuri cu portarul sau au dat in bara,acolo se termina jocul.TOCATI marunt?au dat gol dintr-o lovitura inventata de tusier,jocul a fost foarte dur din partea oaspetilor,ca intotdeauna de altfel,admir ambitia cu care joaca aceasta echipa,modul ei de exprimare in teren,daruirea si vreau sa va spun ca si noi am luat patru cartonase galbene- Dan Stoian,Araujo,Olteanu,Stanciu-deci nu vad nici o tocatura aici asa cum afirma dinsul!CIT despre tratament Domnule Burchi,eu ma exteriorizez,eu pun suflet,pun bani,NU ANTRENEZ PENTRU BANI CA TINE-imi respect adversarul,ca pun presiune in timpul meciului este treaba mea si metodele mele asa cum si tu le ai pe ale tale DAR_NICIODATA,nu mi-am permis,indiferent de virsta celui cu care am stat de vorba ,sa il fac MAIMUTOI,asa cum mai facut tu pe mine!Daca ne asezam unul linga altul as putea sa iti spun cine este maimutoiul,dar nu este cazul deoarece am vazut in comentariile din cazul tau cu fratii NEGREANU cum te caracterizeaza altii,si crede-ma mai ai mult de muncit sa ajungi la nivelul meu din toate punctele de vedere-social,economic,cultural,profesional-iti doresc sa ma ajungi dar probabil nu o vei face niciodata.Multumesc conducatorului acestui site ca mi-a dat posibilitate sa raspund unui om pe care eu il cred om si nu MAIMUTOUI,deocamdata.

    RăspundețiȘtergere
  2. D.ul Beznea, ma simt nevoit as intervin in calitate de presedinte al A.F.C Banesti-Urleta si doresc sa stabilim adevaru.
    Dumneavoastra personal l-ati injurat permanet pe Ion Burchi din momentul in care echipa noastra a marcat, spectatorii aruncau cu bolovani in teren in antrenor si jucatori, iar bomboana pe coliva a fost prestatia jalnica a arbitrului(furt la drumul mare).
    Cu tot respectul pentru personalitatile care conduc destinele fotbalului prahovean si care doresc sa avem o activitate pe masura, le este stricata imaginea de acesti arbitrii pusi pe capatuiala. Sincer va spun sunt in acest fenomen de 48 ani si ce am vazut la Maneciu nu mi-a fost dat sa vad pe nici-un stadion indiferent de nivelul la care se juca.
    Echipa noastra va inainta un memoriu si va recuza toti arbitrii care au dezavantajat echipa noastra.
    Va invit si pe dumneavoastra sa faceti la fel pentru a curata fotbalul prahovean de asemenea arbitrii si prin aceasta actiune vom veni in sprijinul comisiei de arbitrii.
    Sa vedem pe cine vor mai arbitra cei care nu-si vad de treaba, probabil la copii.
    d.ul Beznea sincer sa fiu dupa cum a-ti jucat ieri puteam juca o saptamana si nu dadeati gol, dar sprijinul arbitrului a contat , 11 metri inventat si prelugirea jocului fara motiv, daca va aduceti aminte comenta cate secunde mai sunt.
    Sa stiti ca sunt multe echipe in aceasta serie care joaca fotbal nu ca dumneavoastra.
    Locul pe care il ocupati este unul mincinos si nu va face cinste.
    Va asigur ca la Banesti cand veti veni, veti fi primit cu aceasi ostilitate si va veti ocupa de acelasi tratament.
    Este pacat ca in lunile ce au trecut ati reprezentat A.J.F Prahova in confrunarile internationale, poate ca este nevoe sa va revizuiti comportamentul.
    Pana acum nu a avut nimeni curajul sa o faca dar eu o fac si ma simt dator fata de opinia publica sa aduc la cunostinta comportamentul nesportiv al dumneavoastra.
    Nu va puteti compara cu Ion Burchi, deoarece el a facut o echipa din copii care joca fotbal dor pe teren si nu am solicitat niciodata ajutorul arbitrilor pentru a castiga un meci.
    Personal doresc sa ajut acest om de o probitate morala ireprosabila si anume Marian Diaconu, care chiar doreste sa scoata arbitrii.
    Ma opresc aici cu comentarile si va doresc tuturor sa auzim numai de bine.
    Vasile Leescu

    RăspundețiȘtergere
  3. BEZNEA DORINEL MIHAI15 mai 2013 la 22:01

    D-l Leescu-ma vad nevoit si eu sa va raspund,deoarece aduceti acuze grave la adresa mea si vreau sa va spun ca eu nu l-am injurat niciodata pe Ion Burchi dupa cum sustineti si decit i-am spus ca o sa il bat in minutul 85 si 90,aveam eu o presimtire mi s-a mai intimplat cu el.Ati avut un gol dintr-o lovitura inventata de arbitru si spuneti ca nu este adevarat.
    Ma vad nevoit sa va spun ca locul pe care il ocupam,deocamdata,este locul pe care il ocupam de ani de zile si care ne face cinste nu asa cum apreciati dumneavoastra,ca,asa cum eu apreciez echipa dv ar trebui sa faceti la fel si nu sa ne spuneti ca nu il meritam,este munca noastra.
    Noi am recuzat deja arbitrii care nu au fost corecti cu noi si ,va rog sa imi permiteti sa va intreb ,o sa il recuzati si pe arbitrul care a fluierat in tur la dv?la meciul cu noi ma refer.
    Faptul ca am reprezentat A.J.F.Prahova este o mindrie pentru mine si stiu ca mi-am facut datoria pe deplin,rezultatele o spun singure fara ca nimeni sa imi acuze comportamentul asa cum faceti dv.
    Aveti dreptate,nu ma puteti compara cu Ion Burchi,pentru ca eu am facut de ani de zile o echipa asa cum a facut el,in schimb pot sa spun ca l-am apreciat tot timpul,daca nu credeti intrebati ziaristii sportivi ce cuvinte am eu la adresa lui .
    Am fost intotdeauna impotriva minciunii si a furtului,am fost unul dintre cei mai vehementi tot timpul si am spus mereu adevarul si doresc liniste si frumusete in fotbal si in toate disciplinele sportive,la fel ca si dv il apreciez foarte mult pe D-l Marian Deaconu.
    Imi doresc sa vin la Banesti,sa il fac maimutoi pe Ion Burchi si sa plec linistit acasa asa cum a facut el sunt cum spuneati de 40 de ani in fotbal si nimeni nu a facut-o pina acum.
    Regret nespus ca s-a intimplat sa marcam in min 95,dar vreau sa va spun ca minutele nejustificate de care vorbiti au fos ca urmare a tragerilor de timp pe care le faceati,numai la asa zisa accidentare a lui Filote am pierdut 3 min,de restul vreau sa va spun ca un om de al meu cronometra intreruperile si au fost peste 9 min,si nu s-a prelungit decit cu cinci.
    Ati avut asa cum am spus si mai sus meciul in mina si suntem vinovati noi ca am marcat in min 95,credeti ca ati avut mai mult decit noi,eu spun ca 0-0 ,sau egal ,era echitabil,ca hazardul a vrut altfel.....nu este vina noastra.
    Va apreciez echipa si munca,dar cer ca asa cum va respectam sa ne respectati pentru ca si noi muncim la fel ca dv,va doresc numai bine si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara,
    D.ul Beznea in loc sa taci si sa bagi capul in pamant de rusine, pentru ce ai facut pe parcursul meciului si dupa, vad ca tupeul te caracterizeaza si incerci sa induci opinia publica in eroare, dar cei care au fost la meci au vazut reprezentatia pe viu.
    Daca nu erai oprit de Covrig sarsesi sa dai in Ion Burchi, modul in care statei intins pe jos si amenintai brigada de arbitrii, temurai tot parca aveai prchinson, arati gesturi opscene si un intreg repertoriu greu de reprodus.
    Incerc sa reproduc cuvintele dumneavoastra ,,Ma daca ma bate si astea va omor pe toti si rupetile picioarele,,
    D.ul Beznea ati fost de rasul lumii, la un moment dat chiar mi se facuse mila de dumneata, credeam ca mori pe marginea terenului.
    Am vrut sa la un moment dat sa scot echipa de pe teren cand se aruncau cu gli de pamant in jucatorii nostrii, vad ca nu vorbiti nimic de scipatii pe care i-a primit Ion Burchi pe toata durata jocului si toata atmosfera primitiva careata acolo.
    Credeti-ma ca am plecat cu un gust amar de la Maneciu si va spun ca dumneavoastra ati incitat si spectatorii sa aiba asemenea comportament.
    Este pentru ultima data cand mai intru in polemica cu dumneavoastra, deoarece nu meritati atata atentie si nici respect iar referitor la meciul de la Banesti sa zici multumesc ca ai scapat cu 4 goluri, de fapt valoarea ta ca antrenor aceasta este, iar singurul merit brevetat pe care il ai este acela ca ai inventat ,,un-treiuri,, in fotbal.
    Nu ne deranjeaza ca am pierdut acest joc , doar maniera in care ati castigat si felul in care am fost tratati.
    Doresc sa felicit jucatorii din Maneciu care si-au vazut de joc si s-au comportat profesionist nu au facut ce le spuneai.
    O seara placuta tuturor !
    Vasile Leescu


    RăspundețiȘtergere
  5. DL "ANALFABETU " LEESCU , ORI ESTI BEAT ORI CHIAR NU STII CARTE. STAI JOS AI NOTA 4 LA ROMANA . NICIODATA , REPET, NICIODATA NU AI SA TE RIDICI LA VALOAREA DL BEZNEA IN FOTBAL M-AI TRECI PE LA SCOALA , SI INVATA SA SCRII SI DUPA ACEEA POTI SA MAI POSTEZI CEVA PE ACEST SITE . DEFAPT ASA CONDUCATOR DE CLUB ,ASA ANTRENOR . VA MERITATI UNUL PE ALTU . RUSINICAAAA. FORTA CSM CAMPINA

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne Fereste de asemenea oameni ca Leescu asta...pur si simplu m-am chinuit sa citesc ceea ce a scris..initial am crezut ca este un pustan si vrea sa scrie prescurtat dar pe parcurs mi-am dat seama ca e un agramat..nu vreau sa cred ca este reprezentant legal al unei echipe de fotbal...dar cand ma gandesc ca reprezinta echipa urleta ma consolez ca e un badaran...sunt suporter al echipei Avantul Maneciu si am fost la mai toate meciurile din deplasare ale echipei si va spun ca la banesti in fiecare sezon ni s-a rupt cate un jucator(oare coincidenta?,sigur NU) si tot ei vorbesc de duritate???probabil e primul meci al lor in care ocupa pozitia asta avansata in clasament si nu sunt obisnuiti cu ,,derby-urile''.... mai bine sa isi vada de treburile lor si sa joace pe teren nu sa fie frustrati ca au pierdut in minutul 95...Banesti-Urleta o echipa de reesapati !!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere