BlogalInitiative a avut o nouă idee genială, provocând o dezbatere despre brandul de țară.
De fapt, totul pare să fi pornit de la apariția în anul 2012 a unui studiu de cercetare realizat de ”Future Brand”, ”Country Brand Index”, unde din 118 țări, România se află pe un descurajant loc 100, între Ghana (locul 99) și Algeria (locul 101). Ei bine, după cum spuneam, pornind de la această realitate, BlogalInitiative a realizat un studiu asupra brandului de țară al României văzut de români. Chestionarul poate fi accesat aici, iar mai multe informații despre acesta le găsiți aici.
Acum, am văzut că s-a creat o întreagă dezbatere asupra brandului de țară al României. Sigur, la început a fost frunza... Celebra frunză. Despre care nu voi comenta aici nimic... Mie mi se pare că brandul de țară trebuie să fie ceva extrem de simplu, ceva de care știe orice om de pe întreaga planetă, iar când noi, românii, avem uimitoare șansă de a fi conaționali cu marele Constantin Brâncuși, care - printre multe altele - a creat impresionanta ”Coloană a Infinitului”, atunci, de ce mai trebuie să căutăm în altă parte? Pe cât de simplă pe atât de sofisticată, ”Coloana Infinitului” (foto, sursa - www.romeohuidu.com) este - în opinia mea - idealul pentru ceea ce ar trebui să reprezinte brandul de țară al României.
Iar dacă lângă acest brand, atent promovat, vom mai avea în România autostrăzi, infrastructură în general, ceva mai multă ospitalitate, un strop de bun simț și o picătură de cinste, atunci România are șansa de a tinde spre atingerea infinitului lui Brâncuși sau, într-o traducere mai... ”capitalistă”, ar putea deveni o mare putere turistică a mapamondului. Și atunci, aproape de la sine, vor veni creșterea nivelului de trai, schimbarea mentalității, iar un astfel de brand și-ar atinge cu adevărat scopul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu