sâmbătă, 5 martie 2016

Liga A. CS Cornu - CSO Plopeni 0-1

"Am greşit o singură dată şi am fost pedepsiţi", aceasta a fost concluzia lui Mihai Dinu (foto), antrenorul formaţiei CS Cornu, după înfrângerea neaşteptată din această dimineaţă în faţa formaţiei CSO Plopeni. Şi a mai continuat tânărul tehnician al echipei din Cornu: "Apoi, am atacat în valuri, dar tot ei au fost mai periculoşi pe contraatac în două rânduri. Noi am rămas datori în ofensivă, dar vom continua să ne pregătim cu seriozitate şi ne propunem să recuperăm aceste puncte încă din etapa viitoare".
CS Cornu a aliniat la startul partidei următoarea formulă de joc: Plopeanu - Iacob, Pârvan, Ov. Gheorghe, Oaie - Zamfir, Gavrilă, Oae, Jinga - Gh. Iosif, Şovăială. Au mai intrat: Cl. Bălan, Dragnea.

11 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. slabi rau cornu se duc in jos mult . Mister capul jos cum erai tu cand erai pe locul 10 cand ai venit atunci ai fost tu bun , acum nu mai faci fata du te la o echipa precum Surani acolo faci fata

    RăspundețiȘtergere
  5. Am atacat in valuri dar tot ei au fost mai periculosi!Nea Dinule,mai bun era un tsunami!Hai,lasa nu- i nimic,a pierdut si Paulestiul,bine ca a batut Breaza!Hai Tricolorul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut ca daca intrebi daca echipa din Cornu a fost pe litoral aluzie la declaratia baiatului ala de pe banca echipe care a afirmat ca ,si aici il citez "am atacat in valuri" este considerata jignire,atunci imi cer scuze,dar intreb: chiar a pierdut simtul realitati sau decand a facut poze cu Mutu nu-si revine? Sper sa-mi publicati comentariul pentru ca nu am jicnit pe nimeni.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dinu si-a luat notite de la colegul Adrian Mutu cand acesta din urma era,probabil,drogat!Lasa pozele si postarile pe vreun site de socializare
    ,deocamdata nu ai realizat nimic in antrenorat,Esti la inceput,Mister,lasa faptele si rezultatele sa vorbeasca in locul tau,Dinule!Bafta,nu ai pierdut razboiul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunteti foarte buni sa criticati."DINU E VINOVATUL,MAI ALES PENTRU POZA CU MUTU.eu propun sa fie pedepsit pentru ca a indraznit sa puna o poza cu mutum.oameni buni de ce inca mai e la cornu?Domnul Bogdan cautati solutii.dinu numai e bun."cu poze sau fara poze are un mare merit pentru ceea ce se intampla la echipa.Am stat in spatele bancii de rezerve si am vazut cum toti iau intors spatele si au plecat.Halal conducere.sunteti mult prea amatori ca sa puteti termina in primele 5.dinu incearca dar e greu doar el si cu vereu sa traga caruta.sunt alaturi de tinere pentru ambitia de care dai dovada.loviti in el si il ve-ti face mai puternic.Campinean iubitor al tuturor echipelor din zona noastra.din pacate in campina fotbal numai exista

      Ștergere
  8. Haters will be haters!
    In loc sa va ganditi ca acest "baiat de pe banca" a scos echipa din rahat cand a fost nevoie,avand 27 de ani,in loc sa va ganditi ca asta e la scoala de antrenori,asa cu drogatul de Mutu,voi ii dati la cap?prahoveni veninosi!
    Respect pt munca echipei...respect pt Dinu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Steaua nu a castigat niciun meci in 2016 si a adus 13 jucatori.Cornu este o echipa fara traditie care a aparut peste noapte.Boldestiul s-a chinuit cativa ani sa promoveze cu conditii net superioare,paulestiul,blejoiul sunt 2 echipe care au terminat mereu in primele 3,4.Ca voi vreti sa le dati in cap celor de la Cornu asta e alta treaba.Insa ei daca termina in primele 4 e bine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Peste noapte au aparut echipe gen Urziceni,Branesti,Voluntari,e.t.c,multe din ele cu aparitii meteorice,dar care au performat!Voi ce vreti,sa asteptati cat au asteptat altii?Aveti un culoar bun,de ce sa nu va doriti mai mult?Aveti stadion,primar,finantare,echipa buna,ce mai asteptati?

    RăspundețiȘtergere