joi, 24 ianuarie 2013

”Coco” Cojocaru s-a despărțit fără resentimente de Unirea

Anunțată încă de la reunirea lotului, plecarea directorului tehnic al formației Unirea Câmpina, Ion Cojocaru (foto), a devenit o certitudine în aceste zile. ”Aceasta este politica clubului, aceasta a fost decizia patronatului de a face economii și de a mai reduce din colectivul tehnic. Nu mă pot opune, pentru că nu ar avea rost o luptă, dar plec de la Unirea, după un sezon și jumătate, fără resentimente și cu satisfacția că am lăsat în urmă o echipă cu care am mai reușit o promovare din campionatul județean în Liga a III-a. M-am atașat de Câmpina și am lucrat foarte bine cu toți cei din jurul acestei echipe”, ne-a declarat Ion ”Coco” Cojocaru. Ce urmează pentru tehnicianul ploieștean? ”Este un moment delicat, pentru că majoritatea echipelor deja și-au făcut programul, unele chiar și-au stabilit și cantonamentele. Deocamdată mă voi odihni și aștept oferte, pe care le voi analiza și voi alege o echipă la care sunt condiții și se dorește performanță”, a mai adăugat Cojocaru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu