duminică, 29 septembrie 2013

Daniel Iancu (CS Păuleşti): "Noi jucăm doar pentru noi!"

La finalul partidei câştigate de CS Păuleşti pe teren propriu în faţa formaţiei Avântul Măneciu, cu scorul de 3-2, oficialul gazdelor Daniel Iancu (foto) s-a arătat extrem de surprins de reproşurile venite din tabăra oaspeţilor. "Nu mi-a venit să cred că Dorinel Beznea, cu care mă cunosc de  atâţia ani, îmi reproşează că am jucat pentru Boldeşti. Nu, noi jucăm doar pentru noi! Eu îi înţeleg supărarea că este la prima înfrângere din acest campionat, dar victoria noastră a fost categorică şi putea fi şi mai clară dacă portarul lor nu avea o evoluţie foarte bună. Eu nu am spus nimic că Beznea a înjurat-o tot meciul pe Roxana Bănăseanu, asistent la acest joc, şi nu a luat nimeni nici o măsură. Nu mai spun că aceeaşi asistentă a ridicat fanionul la primul lor gol, l-a ţinut ridicat secunde bune, Piciu nu a văzut-o sau nu a vrut s-o vadă, iar după ce s-a înscris, a lăsat fanionul jos şi s-a validat golul... Nu mai vreau să vorbesc despre arbitraj,
dar consider că am fost din nou dezavantajaţi de o manieră grosolană... Repet, nu vreau decât să subliniez că formaţia CS Păuleşti joacă numai pe teren şi numai pentru ea!"

22 de comentarii:

  1. Dane,daca ai impresia ca ma cunosti ,si afirmi asta,eram bucuros sa o facem fata in fata cum am facut-o ani de-a rindul!!nu sa vi sa dai declaratii aici ca eu am facut sau am dres!!pot sa iti amintesc ca la un moment dat ai intrat pe teren ,si nu stiu daca aveai voie,ai ..apostrofato pa aceasta asa zisa arbitra ,sau ai injurat-o,nu cum zici tu ca am facut-o eu...de unde sti ca erai in tribuna!!!pot sa spun,fara sa gresesc ca d-nul Daniel Richita a fost in vestiare la voi,dupa aceea in,inainte de meci in cabina arbitrilor,iar nu stiuu daca avea voie,inainte de meci..este problemea dumneavoastra,nu ma intereseaza,v-ati aparat sansele cu ardoare,foarte bine,dar de aici si pina la veni sa imi spui mie,aici,public,ca am injurat ,ca am facut...pe cine?o femeie care este a doua oara cind ne fura jalnic,ca o .....,si imi asum ceea ce spun...este cale lunga..te stiu drept...ramii asa..pentru mine doar fotbalul primeaza si asa va fi totdeauna...nimeni nu ma va bate decit pe teren...daca vrei sa dezvoltam te astept la o discutie....oricind,oriunde...pentru mine astazi fotbalul nu mai exista...nu tragem la nimic.....ati fost mai buni astazi..dar nici nu pot sa fiu bataia nimanui de joc.....ma intreb cum poate o fata ca ea sa fie divizionara iar un arbitru ca Piciu..sa fie declarat ani la rind primul...de fapt ma intreb ca ..fraierul...toate cele bune....
    Dorinel Beznea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar cand i ai macelarit p cei de la as ploiesti cu piciu la mijloc de au scos echipa dp teren cei d la as ploiesti nu ati mai fost furat?si cei de la boldesti alti corecti care s au inteles primarii intre ei la plopeni de au impartit niste damigene de vin intre ei ca sa scoata un 2 0 onorobil sa va fie rusine la toti o gloata de hoti vanzatori cum numai in prahova gasesti

      Ștergere
    2. te rog frumos sa postezi commentul ca stiu c vb merci

      Ștergere
  2. ce nu-ti mai place cand nu esti ajutat dl antrenor ...dar ce maniera de arbitrat au cavalerii fluierului la tine acasa ....de ce nu comentezi ...corectule ce esti ...de ce nu ai aranjat tu sa te arbitreze ...eu stiu NEAGU IONUT .sa zicem ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Beznea Dorinel Mihai29 septembrie 2013 la 21:18

    Pentru ca spre deosebire de tine eu imi dau numele..nici nu stiu daca trebuia sa iti raspund,dar unii ca mine si ca altii ajuta fotbalul prahovean in a fi corecti.....banuiesc ca esti de la Banesti,unul din cei frustrati tot de Maneciu si nicidecum de ALTE PUTERI ALE FOTBALULUI PRAHOVEAN!!!!Aici nu stim noi sa fim oameni...lovim tot in cei ce muncesc...stai linistit,nu vei mai auzii de mine pe teme fotbalistica ,sa vina alti "nebuni" ca mine sa strice bani aiurea..salarii,prime si multe altele,dispar eu si multi ca mine sa vedem cine se mai cearta pe aici?dar nu se va mai intimpla asta pentru ca cei cu banii sunt cei mai puternici...retsul toate cele bune..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa vedem daca te retragi...ca de cativa ani te tot retragi; de cate ori pierzi...te retragi....; de cate ori pierzi dta esti furat; la dvs acolo te mananca de viu aia de cand te dai jos din masina ...si nu te mai retagi atunci...dar mai usor e sa arunci vina pe altii

      Ștergere
  4. Dorinel Beznea - respect maxim , un adevarat om de fotbal cum rar gasesti la nivel judetean in PH . E pacat sa intrii in polemica cu astfel de oameni... e greu a lupta singur cu mafia din fotbalul judetean . un suporter al afc-ului din brebu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata.Din respect ptr.Dorinel nu vreau sa intru in nici o polemica si este ultimul comentariu pe care-l fac,insa eu am spus clar ca in general ati protestat exagerat (inclusiv jucatorii in frunte cu Dan Stoian,sa nu mai vb. de cei din tribune ),cand noi am fost cei dezavantajati.Din fericire meciul este transmis astazi pe Prahova TV de la ora 14.30,iar cine-l nu poate urmari,eu le pun la dispozitie cd-ul,dupa care vedem cine a fost dezavantajat si in ce mod,inclusiv jocul in sine (in mi.10 trebuia sa fie 3-0 ).Totusi daca chiar am spus ca ati proferat injurii (se poate in euforia generala de dupa meci ) pe tot parcursul jocului imi cer scuze,insa mi sa pare penibil sa spuneti ca Dan Richita a fost la noi in vestiar,inainte si dupa meci.P.S.Imi pare rau ca nu s-a filmat si in pauza meciului.Cu stima Dan Iancu.

      Ștergere
    2. bai afc brebu bateti si voi pe cineva si dupa vorbiti.....aduceti mai nene si voi jucatorii sa va salvati ca daca nu la anu jucati aproape in liga b

      Ștergere
    3. faptul ca echipa mea trece printr-o perioada mai putin buna nu imi interzice dreptul de a spune ceea ce cred eu de dl Beznea e parerea mea despre dansul si o sustin,iar pe aceasta cale chiar il rog sa nu renunte la ce a inceput la maneciu,sa nu le faca pe plac dusmanilor.Iar in ceea ce priveste AFC BREBU nu va mai face-ti griji ca nu o sa retrogradeze!

      Ștergere
    4. luati-l la brebu...dar stai: a zis ca se retrage domne , uitasem ,,,,
      pariu ca duminica e pe banca ? culmea...cu brebu

      Ștergere
    5. luatil la brebu pe cristian dumitru si pe cr10 :))))

      Ștergere
  5. d-le beznea,faptul ca pui suflet,ca sustii financiar echipa din maneciu,ca ai fost corect mereu in lupta pt promovare si multe altele ,nu-ti da dreptul de a te manifesta in felul cum te manifesti la meciurile de acasa.d-ta esti primul care instigii lumea la scandal si violenta prin presiunea pe care o pui pe arbitrii.crede-ma ca daca dai de un arbitru cu coloana ,in minutul 15 esti in tribuna.si violenta verbala e o forma de violenta.si inca ceva:in toti anii de cand esti in fenomen nu ai fost ajutat niciodata de fluierasi?sau sa va amintesc de anii90 cand pe la maneciu erai asteptat cu flori{2]?au trecut anii ,ati reusit sa face-ti o echipa competitiva dar mai aveti de lucru in privinta comportamentului.sper ca nu am deranjat.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. d-le antrenor beznea,dumneata ai fost rau de gura si ca jucator si ca antrenor.asa stiai dumneata sa 'impresionezi oaspetii" la maneciu cand jucai.referitor la faptul ca muncesti,ca te implici in viata echipei ca te zbati pt echipa e foarte bine dar nu te mai bate cu caramida in piept ca esti cel mai cuminte,la d-ta la maneciu cu lapte si miere sunt primiti oaspetii ca sti bine ca nu e asa.spui ca faci ceva pt a creste fotbalul judetean.ar fi timpul dupa cate rele face-ai ca jucator.si retine un aspect foarte important,d-le beznea:maneciu e o forta pe o scara valorica foarte scazuta ca si nivel fotbalistic.de altfel avantul maneciu a promovat in 2001 in divizia d atunci cand majoritatea echipelor puternice din judet pierdusera sprijinul uzinelor sau fabricilor.cand se juca fotbal adevarat la judet[1992-1999,2000]maneciu inota pe la liga b.dar si la liga b si la liga a tot asa ai ramas .toti sunt de vina numai d-ta nu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Beznea Dorinel Mihai30 septembrie 2013 la 20:45

      Buna seara-este ultima data cind o sa comentez aici,si nu din cauza administratorului acestui blog pe care il respect,ci pentru ca nu vreau sa intru in polemica cu nimeni>Sa se stie ca eu sunt la Maneciu din 2004 deci tot ce spuneti mai sus cu anii 90,2000 nu sunt valabile pentru mine!!Ca jucator in 15 ani de activitate am avut un cartonas rosu si doua galbene,asa ca nu vad rostul la ceea ce ati scris mai sus!!Am avut ca antrenor o promovare in 2006,o retrogradare in 2007 si nu m-am clasat niciodata mai jos de locul 5!!!!Cred eu onorabil CV!!!!Trebuie sa recunosc ca si eu mai gresesc ,sunt om ,si in timpul meciului mai fac greseli,dar de aici si pina la a spune ca fac presiuni...in fine cum judecati dv..mereu mi-am spus sa nu mai fac dar...am spus si mai sus,sunt si eu om!!!Sa spuna cine a venit la Maneciu si a avut parte de o primire si plecare ostile...eu nu cred....sa spuna cu dovezi cine are de spus ceva,asa vorbe...sunt destule mai ales ca eu...imi dau numele ,dv nu,este usor sa vb in spatele anonimatului..barbatii adevarati se cunosc,nu-i asa?DA,probabil ca duminica voi fi pe banca,este foarte greu sa pleci asa dintr-o data ,cind ai bagat o groaza de bani,ai pus enorm de mult suflet si cite altele,dar,va asigur ca indiferent ca joc cu Brebu sau cu altcineva,tot corect voi juca,tot timpul,ii multumesc domnului de la Brebu care ma sustine,ma onoreaza parerea dinsului!Si retineti..va rog..in viata de zi cu zi sunt un om cu frica lui D-zeu ,nu jignesc ,nu vorbesc urit,daca in timpul meciurilor mai gresesc...imi cer scuze si promit aici ca de azi inainte nimeni nu va mai avea ceva de spus in ceea ce ma priveste-urmariti-ma va rog!!!Va multumesc si va doresc o seara buna in continuare si multa sanatate!

      Ștergere
    2. ca jucator nu am auzit d d voastra :)) ca antrenor pe la meneciu si la nationala aia d paralimpici(nationala ajf) in rest anonim asa ca ......

      Ștergere
    3. pai parca te retrageai bre nea dorinele ...nu te bateai mata cu pumnu-n piept ca n-o sa mai auzim de mata ? sau de ieri pana azi ai uitat?
      sa vezi ce frica ti-o fi matale ca daca te retragi aia de la maneciu nu au pe cine pune pe banca...of ; fii om serios si lasa-ne odata; nu stiu daca e vreo echipa din liga asta care sa nu fi suferit la maneciu ..si stiu ce spun

      Ștergere
  7. DORINELE CINE POATE SA FIE DE LA BREBU DECAT SEBI,CA DOAR IL CONVOCI LA SELECTIONATA JUDETULUI

    RăspundețiȘtergere
  8. e parerea si lui sebi si a altora care vad realiatea!

    RăspundețiȘtergere
  9. anonim 00.01 gresit nu e sebi stanulescu , am si semnat , un suporter apropiat echipei afc

    RăspundețiȘtergere
  10. totusi sa nu dam cu bata.dl beznea cu bune si rele ramane un pilon al fotbalului prahovean.e lucru mare sa fi corect in lupta pt promovare cum se afla echipa dansului an de an.ca nu sunt bani in zilele noastre pt promovare,nu inseamna ca e vina dansului.ca si antrenor nu am ce reprosa.toti care suntem impilcati in fotbal suntem subiectivi pt ca vrem binele echipei noastre.mai gresim dar important e sa ne dam seama de acest lucru.omul se pare ca vede lucrul acesta.sa nu mai fim rai.cat despre fotbalul care se juca in anii 90 anonimul de mai sus avea dreptate.atunci chiar se juca fotbal la judet.sa nu uitam ca atunci ,fotbalisti de la judet ajungeau la divizia a.tot in acei ani echipa nationala avea rezultate.o seara buna

    RăspundețiȘtergere