vineri, 27 septembrie 2013

Liga a 3-a. Avântul Reghin - AFC Fortuna Poiana Câmpina 1-1

La Reghin, Fortuna a ratat un car de ocazii, fiind pe de o parte îmbucurător că se ajunge relativ uşor în faţa porţii adverse, dar pe de altă parte îngrijorător că se ratează cu uşurinţă ocazii care - iată! - costă puncte! Gazdele au deschis scorul din lovitură de pedeapsă, prin Ungur, minutul 50, pentru ca jucătorii Fortunei să concretizeze abia spre final, în minutul 85, şi numai una dintre multele ocazii, prin Crosman. Elevii lui Laurenţiu Diniţă (foto) au avut şi o bară, o mare ocazie în ultimul minut de joc, dar la fel de adevărat este şi că Zegheru a scos o minge pe care scria gol în minutele de prelungiri ale partidei.
Fortuna a jucat la Reghin în formula: Zegheru - C. Gheorghe, M. Marin, A. Gheorghe, Damian - Bereşoae, Minciună, Marcio, V. Munteanu - Crăciun, Vişan. Au mai intrat: Chelaru, Crosman, Stăncescu şi Taciuc.
Pe drumul de întoarcere spre casă, antrenorul Fortunei, Laurenţiu Diniţă, ne-a declarat: "Este un rezultat nedrept, pentru că am ratat multe ocazii, iar eu spun că am controlat jocul. În opinia mea, calitatea jocului prestat de formaţia noastră creşte de la meci la meci şi cu răbdare vor veni şi rezultatele, pentru că astăzi doar lipsa de luciditate în faţa porţii adverse ne-a privat de o victorie pe care am fi meritat-o!"

Un comentariu:

  1. Bravo, Fortuna! Veti ajunge sus. Noi va vom sustine si vom merge cu echipa mereu.

    RăspundețiȘtergere