sâmbătă, 22 august 2015

"Liga lu' Lică". Teleajen Văleni - AFC Brebu 6-0

Vălenarii au reuşit să recupereze după numai o etapă deficitul la golaveraj "încasat" în prima etapă la Păuleşti. Brebenii au început destul de bine partida, s-a jucat echilibrat, dar deschiderea scorului parcă a turnat plumb în picioarele elevilor lui Robert Banu, golurile curgând unul după celălalt în poarta lui Corind.
AFC Brebu a jucat în formula:
Corind - Lupescu, Savu, Dragomir, C. Rada - Marcu, Baciu, Drăgan, Băjenaru - Oprea, Dumitru. Au mai jucat: M. Rada, Ioniţă, Banu.
La finalul partidei, antrenorul formaţiei oaspete, Robert Banu, a declarat: "La un asemenea scor, nu mai sunt multe de comentat. Totuşi, primele 30 minute, până la deschiderea scorului, eu zic că am jucat de la egal la egal cu formaţia din Văleni. Deschiderea scorului a fost resimţită dur de jucătorii formaţiei noastre şi au venit apoi golurile, cele mai multe pe greşeli personale ale jucătorilor mei. Am avut la un moment dat şi un gol anulat, pe care eu spun că l-am marcat în condiţii regulamentare, dar oricum nu mai contează, victoria gazdelor fiind pe deplin meritată, chiar dacă diferenţa din teren parcă nu a fost atât de mare".

Un comentariu: