vineri, 2 decembrie 2016

Mihai Dinu are oportunitatea unui contract la o academie de fotbal din Palestina!

De câteva zile, Mihai Dinu (foto), antrenorul formaţiei CS Cornu, a plecat din ţară, astfel că la meciul din Cupa României nu se va afla pe banca formaţiei sale. După ce a absolvit Şcoala de Antrenori, Mihai Dinu are acum oportunitatea unui contract cu o academie internaţională de fotbal - Wospac Academy, cu sediul central la Barcelona, dar cu multe alte filiale. La cea din Palestina se află acum Mihai Dinu!
În cursul zilei de astăzi, Mihai Dinu ne-a declarat: "Am venit în Palestina să antrenez la o academie internaţională - Wospac Academy. Am bilet dus-întors, pe 20 decembrie ar trebui să mă întorc acasă, dar dacă eu voi fi mulţumit şi ei vor fi mulţumiţi de mine, atunci voi mai rămâne. Din punct de vedere financiar este o oportunitate foarte bună pentru mine şi încă mi se pare incredibil că în fotbalul din Palestina poţi câştiga mai bine decât în fotbalul din România! Condiţiile sunt foarte bune, iar din punct de vedere al securităţii nu există probleme. Eu stau la Ierihon, iar pe străzi este foarte multă poliţie şi armată. Din punct de vedere fotbalistic, din ceea ce am constatat până acum, nivelul este foarte scăzut. Eu antrenez o grupă de 9-11 ani, dar la orice nivel de vârstă încă sunt departe de fotbalul pe care îl apreciem noi în Europa".

4 comentarii:

  1. In doua saptani vine acasa, a mai plecat el odata voios si s a intors.. , hai sa o lasam mai moale ca ii dam prea mare importanta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multa bafta ,Mihai.Ce-am avut de zis la adresa ta,am zis.De data asta sunt alaturi de tine in îndeplinirea oportunității de a profesa intr-un teritoriu nu tocmai sigur.Sunt sigur ca vei răzbii in încercarea ta ,in acel loc periculos.Nu va fi ușor sa lucrezi printre străini,dar tu ești un tip care te vei adapta,având in vedere multele tale deplasări in a lucra.

      Ștergere
    2. Multa bafta ,Mihai.Ce-am avut de zis la adresa ta,am zis.De data asta sunt alaturi de tine in îndeplinirea oportunității de a profesa intr-un teritoriu nu tocmai sigur.Sunt sigur ca vei răzbii in încercarea ta ,in acel loc periculos.Nu va fi ușor sa lucrezi printre străini,dar tu ești un tip care te vei adapta,având in vedere multele tale deplasări in a lucra.

      Ștergere