duminică, 8 martie 2020

Superliga B. CS Scorțeni Bordeni - Triumf Poiana Câmpina 3-0

Primul meci din anul 2020 a însemnat pentru echipa Triumf Poiana Câmpina o înfrângereg reu de digerat și nu neapărat din cauza diferenței mari de pe tabela de marcja de la finalul celor 90 de minute, cât pentru că rezultatul nu reflectă jocul din teren. ”Am avut o primă repriză bună, o posesie superioară, am avut ocazii, dar gazdele au înscris la singurul lor șut pe spațiul porții din primele 45 de minute. Apoi, repriza secundă jocul nostru a suferit, chiar dacă am dominat teritorial, am avut o posesie superioară, dar ei au fost mai pragmatici. Una peste alta, consider că formația gazdă a meritat victoria, îi feliciti pentru aceasta și vreau să mai subliniez că am avut parte de un arbitraj impecabil”, ne-aq declarat la finalul jocului președintele grupării poienare, Laurențiu Achim.
Antrenorii formației Triumf Poiana Câmpina, Valentin Bunea și Alin Postolache, au trimis în teren următorul ”11”: Stoica - Ilina, Baltag, L. Ion, Bibina, Bunea, Gheorghe, A. Marin, D. Marin, Cocoș, Dașa. Au mai jucat: Vintilă, Dumitru, O. Stere și R. Stere).
Etapa viitoare, duminică, 15 martie, de la ora 11.00, Triumf Poiana Câmpina va întâlkni pe stadionul ”Fortuna” din Poiana Câmpina formația Știința Albești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu