vineri, 26 septembrie 2014

Ovidiu Haţegan, în lotul lărgit pentru Cupa Mondială din Rusia 2018

FIFA a anunţat deja lotul lărgit al arbitrilor din care se vor selecta cei care vor conduce partide la turneul final al Cupei Mondiale din Rusia 2018. De altfel, un prim stagiu de pregătire a acestora va avea loc în perioada 18-22 noiembrie la Zurich, iar pe listă se regăseşte pentru prima dată după mulţi ani şi numele unui arbitru român - Ovidiu Haţegan (foto).
Seminarul de la Zurich va consta în controale medicale, fizice, analize video, precum și în exerciții practice pe terenul de joc.
"Evident este o mare bucurie, o onoare să fiu inclus în grupul acesta. Este primul pas pe care l-am făcut în drumul spre atingerea țelurilor pe care mi le-am propus. Sper ca această oportunitate pe care o am să-mi deschidă drumul spre vârful arbitrajului european și mondial", a declarat Ovidiu Hațegan pentru frf.ro.
Ultimul arbitru român de centru prezent la un turneu final al Cupei Mondiale a fost Ioan Igna, în Mexic 1986, în vreme ce ultimul arbitru asistent român prezent la o asemenea competiţie a fost Nicolae Grigorescu, în Franţa 1998.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu