marți, 16 aprilie 2013

Cupa României, optimi de finală, faza judeţeană, delegări

Miercuri, 17 aprilie, ora 17.00
Poiana Câmpina: Fortuna II Brazi - Chimia Brazi
Andrei Moroiţă - Doru Petre (foto), Ciprian Geambazu - Viorel Badea
Tufeni: AS Tufeni - AS Ploieşti
Mihai Amorăriţei - Roxana Bănăseanu, Dragoş Pantilie - Traian Notaru
Ceptura: CS Ceptura - Progresul Drăgăneşti
Bobi Codreanu - Andrei Dan, Andrei Sotir - Constantin Safta
Văleni: Teleajen Văleni - Petrolistul Boldeşti
Mihai Safta - Cristian Lefter, Ştefan Dumitrache - Mihail Ionescu
Apostolache: Oţelul Larissa - Avântul Măneciu
Marius Petre - Nicolae Dobre, Laurenţiu Dragu - Teodor Negoiţă
Ciorani: Astra II Ciorani - CSM Câmpina
Ovidiu Oprea - Valentin Dumitru, Cristinel Damian - Marian Deaconu
Cornu: CS Cornu - CS Păuleşti
Doralin Bârziloiu - Adrian Stoenoiu, Vasile Burlacu - Nicolae Vereu
Buşteni: Caraimanul Buşteni - Unirea Urlaţi
Viorel Căunei - Robert Nuţu, Emil Mateescu - Constantin Miclea

5 comentarii:

  1. Tufeniul castiga cu ajutorul arbitrilor astazi! Ma contrazice cineva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! te contrazic eu! sa spun doar ca oaspetii au avut penalty in minutul 89...?!

      Ștergere
    2. A infuentat cumva rezultatul final respectivul penalty? Degeaba contrazici daca nu dispui de fapte reale!

      Ștergere
    3. prin raspunsul pe care mi l-ai dat, mi-ai demonstrat ca te ”pricepi” bine de tot la arbitraj! am si eu o intrebare la tine: ai fost la meci? daca raspunsul e da, astept sa-mi dai exemple concrete si accept dialogul; daca raspunsul e nu, m-am lamurit... si ti-as recomanda sa nu mai insisti ca nu iti voi mai publica astfel de comentarii!

      Ștergere
  2. bai rares,daca spui tu ca un penalty in minutul; 89 nu conteaza in meci de cupa inseamna ca esti pluta,d-le administrator te rog frumos nu te cobora la ,mintea lor

    RăspundețiȘtergere