sâmbătă, 23 noiembrie 2013

"Liga lu' Lică". FC Băneşti - Teleajen Văleni 4-1

Socotit ca un meci echilibrat, jocul dintre FC Băneşti şi Teleajen Văleni a fost câştigat clar, scor 4-1, de echipa antrenată de Ion Burchi. Golurile băneştenilor au fost marcate de Bica (foto) (2), Hromei, Creţu.
Iată şi echipa aliniată de băneşteni în acest joc: Veselu - Olteanu, Popa, Gânju, Dârstaru - Albu, Chivu, Bica, Budileanu - Hromei, Nichifor. Au mai jucat: Creţu, Cristache, Păun, Roşu.
La finalul partidei, Ion Burchi, tehnicianul băneştenilor, ne-a declarat: "Mă bucur că am încheiat turul cu o victorie, aşa cum ne doream cu toţii! Mă bucură că am reuşit să marcăm 4 goluri, ne-am mai creat alte câteva ocazii importante de gol, şi am realizat o victorie importantă: Îi felicit pe băieţi şi sper ca şi această victorie să ne aducă liniştea necesară pentru a ne pregăti în continuare aşa cum îmi doresc eu!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu