duminică, 26 august 2018

Mihai Negreanu, antrenorul echipei Petrolul Băicoi, reclamă violenţele de la Cocorăştii Colţ şi anunţă că depune plângere la Poliţie

Foarte supărat după incidentele de la Cocorăştii Colţ, antrenorul formaţiei Petrolul Băicoi, Mihai Negreanu (foto - după meciul de astăzi), ne-a contactat şi a ţinut să facă unele precizări: "Nu a fost vorba de nici o bătaie generală, ci am fost bătuţi. Noi avem o echipă de copii, cei mai mulţi dintre ei având 17-19 ani. Cum era să ne batem noi cu ei?! Am primit un pumn, pe la spate, de mi-a produs fractură de piramidă nazală. Pe 13 luna viitoare sunt programat deja la operaţie. Jucătorul eliminat pe nedrept de arbitru a primit cel puţin 6-7 pumni, la fel şi alţi jucători. Apoi, pe margine, nu ne-au mai lăsat să intrăm la cabine şi ne-au ameninţat că ne omoară. A fost momentul în care am sunat la 112 şi aşa s-a încheiat conflictul. Am fost bătuţi cu bestialitate!"
Vă reamintim că partida de astăzi, din Superliga B, Unirea Cocorăştii Colţ - Petrolul Băicoi, a fost întreruptă definitiv în minutul 29, la scorul de 1-2, după o bătaie în care au fost implicaţi oameni din ambele tabere.

28 de comentarii:

  1. Taci Vutza ca meritai bataia asta de mult😂👍 la fiecare meci meritai batut la cat de prost esti si dobitoc! In sfarsit sa facut dreptate😂😂 fortza brebu👍⚽️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dc sa cer administratorului identitatea ta.spune cn esti.sa Vb altfel.dar eu cred ca esti o fetiță frustrată care Vb aiurea!Dar tu ce anume vrei ca tot nu inteleg?

      Ștergere
  2. Bravo Crangasule si Negoita , girați aceste măgarii pentru o ceapa si un kg de cartofi.

    RăspundețiȘtergere
  3. asta merita batut pe unde se duce nu stie decat sa produca scandal cu atitudinea lui

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce atitudine?nu suport prosteala si probabil ca ai fost si u ceva pe undeva si nu ti.a com atitudinea mea?ne cunoastem?

      Ștergere
  4. Traitar familia....dupa muuuuulti ani te am reperat noroc ca a scris un băiat pe aici porecla Vutza....daca ai jucat la Slănic si esti acel Vutza....mama mea dauna totala te fac...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce nebun esti tu ma!scrie cu identitate sa putem Vb sa imi spui despre ce este Vb.si as vrea sa cum faci tu dauna asta totală!

      Ștergere
    2. Suntem in sec 21 șut rețele de socializare si ma putea găsi pe ele.dar probabil ca esti putin mai ma încet cu accesat sistem.sau nu prinzi net.ul.....😁

      Ștergere
  5. Ce sa ceri unor așa ziși suporteri și sportivi, facă vreți sa va bateți cu pumnîi înscrieți la alte sporturi. Indiferent de motiv nu se face așa ceva, din cauza asta mulți copii valoroși nu vin sa joace fotbal, și ca suporter sa vi la un meci ce sa vezi și sa auzi����

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate ca asa sunt Tănase dobitoc cum spui tu!dar eu spre deosebire de tin sunt corect si nu milog.nu am acceptat niciodata prosteala si probabil ca da sunt mai impulsiv .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai puneti o dorinta sa fiu eu acela care a scris despre tine!dar ai dat gres si dc vrei sa afli cine a scris com.despre tind poti sa il afli de la adm.grupului!in rest numai bine si refacere totala!

      Ștergere
  7. Dar eu nu am.batut pe nimeni niciodata!si pe tine te.am salvat de la retrogradare cand ti.am adus 8 prosti.asa cum le spuneai tu.urat pt ca am jucat pt echipa ta si atunci am term pe locul 3 si nu.ma mai făceai dobitoc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si Vb de nea titi si nea lică care te pasuieste si te ajuta trecându.te pe caiet sa poti evolua în liga A

    RăspundețiȘtergere
  9. Si Vb de nea titi si nea lică care te pasuieste si te ajuta trecându.te pe caiet sa poti evolua în liga A

    RăspundețiȘtergere
  10. S-au copt prunele...urmeaza strugurii...au saltat stacheta...de la leguminoase trec la fructe si zeama fermentata din ele...

    RăspundețiȘtergere
  11. Cam tarziu ti-ai luat-o.
    Păi tu esti cel mai provocator dintre toti.
    Peste tot ai fost la fel.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu mi.am lauato ma anonimule!Dacă ești bărbat Vb cu identitate?ala.a dat un pumn si a fugit

    RăspundețiȘtergere
  13. Indiferent cine este dupa nume dupa port la fotbal se joaca cu mingea nu cu pumnul Ia vede.ti cel care a lovit cate etape a avut nu demult (12 etape) ptr scandal iar cel care a inceput BARIERA este renumit ptr asemenea fapte Afara din fenomen cu ei in frunte cu antrenorul si presedintele care ambii au lovit

    RăspundețiȘtergere
  14. buna ziua.poate ca o fi stilul lui negreanu mai arogant,dar e om de fotbal.se implica.pune suflet.numai niste animale pot face asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  15. trebuiesc luate niste masuri drastice.ajf nu isi face treaba.nici politia.ca sa nu mai vorbim de asistentii medicali,care in proportie covarsitoare sunt praf.mor jucatorii pe teren

    RăspundețiȘtergere
  16. Trebuia sa îi dea mai bine,o zdreanță de om,0 caracter.. provoaca pe oriunde!

    RăspundețiȘtergere
  17. Pentru o victima ce te dai cam tare in gura!mai te miri ca ai luat.o!😀

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere