duminică, 14 aprilie 2019

Superliga B, etapa a 23-a. Rezultate și clasament

Carpați Sinaia - Real Rio Cocoșești 4-1
CS Brazi Negoiești - Știința Albești 8-1
CS Scorțeni Bordeni - CSC Berceni 3-5
Sportul Câmpina - Petrolul Băicoi 4-0
CS Păulești II Găgeni - Avântul Tomșani 3-2
Rapid Ibrianu - Petrolul Ologeni 6-2
Brădetul Ștefești - Unirea Teleajen 3-1
CS Valea Doftanei - CSO Mizil 1-1
Viitorul Aricești a stat.
Clasament
1. Petrolul Băicoi 48 puncte
2. CS Brazi Negoiești 47
3. Viitorul Aricești 39
4. Brădetul Ștefești 37
5. CSC Berceni 37
6. Unirea Teleajen 36
7. Rapid Ibrianu 36
8. Sportul Câmpina 35
9. Petrolul Ologeni 33
10. Real Rio Cocoșești 31
11. CS Păulești II Găgeni 30
12. CSO Mizil 28
13. Carpați Sinaia 21
14. Știința Albești 19
15. Avântul Tomșani 18
16. CS Valea Doftanei 14
17. CS Scorțeni Bordeni 12

6 comentarii:

  1. Am tot citit declarațiile lui Maradona ca el se "lupta"pentru promovare. Pai când vad clasamentul întreb si eu : in ce secol ?😂😂😂

    RăspundețiȘtergere
  2. Am tot citit declarațiile lui Maradona ca el se "lupta"pentru promovare. Pai când vad clasamentul întreb si eu : in ce secol ?😂😂😂

    RăspundețiȘtergere
  3. Maradona ce-ai făcut cu banii primiți de la primărie pe legea 350 pentru ca băieții din echipa ta își plătesc ei unele cheltuieli pe care ar trebui sa le plătească clubul? Cum ai luat bani de la cei care au parcat mașinile in incinta stadionului la Târgul Mierii când terenul nu-ți aparține? Apropo: ai dat chitanța? Cum îl taxezi pe Hagianu pentru ca face antrenament si joaca meciurile oficiale pe teren? Ai contract de administrat terenul? In calitate de ce?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu aici, nu am comentat nimic de promovare, am comentat pe profilul meu, te invit cu mare drag sa vorbim acolo si o sa iti comunic acolo tot ceea ce doresti. Te pup prietene

      Ștergere
    2. Daca aveti caracter veniti la stadion si vb...cu anonim poate sa dea oricine

      Ștergere
  4. Sa vedem acum sancțiuni drastice pentru Stefesti.

    RăspundețiȘtergere