sâmbătă, 7 iunie 2014

Liga a 3-a. Fortuna Poiana Câmpina - Atletic Bradu 7-2. Declaraţii la conferinţa de presă

La puţine momente după fluierul final, aşa cum a intrat într-o bună tradiţie a organizării partidelor de pe teren propriu ale Fortunei, într-o sală frumos amenajată sub tribună a avut loc conferinţa de presă. Din partea oaspeţilor nu a dorit nimeni să ia parte la acest. În schimb, au fost prezenţi în faţa jurnaliştilor din partea Fortunei preşedintele Virgil Munteanu şi antrenorul Florin Stăncioiu.
Virgil Munteanu: "Fortuna nu va avea nicioodată ca obiectiv salvarea de la retrogradare!"
"A fost un campionat greu, dar ne bucurăm acum pentru realizarea obiectivului - promovarea în Liga a 2-a. Săptămâna care urmează vom rezolva achitarea primelor, va urma vacanţa, reunirea lotului fiind programată pentru 14 iulie. Deocamdată, nu am putut face un program, pentru că nu se cunoaşte nici măcar data la care va începe noua ediţie de campionat. În privinţa obiectivului pe care îl vom avea în viitorul sezon, urmează să vedem cert este doar că Fortuna nu va avea niciodată ca obiectiv salvarea de la retrogradare!"
Florin Stăncioiu: "Fiecare meci a fost aproape ca o finală"
La rândul său, tehnicianul Florin Stăncioiu a declarat: "Nici nu vă puteţi imagina sub ce presiune am lucrat, dar bucuria succesului este cu atât mai mare. Am preluat echipa după etapa a 8-a, cu 11 puncte, şi nu ştiu câţi mai sperau în promovare. Am avut mereu încredere în băieţi, în îndeplinirea acestui obiectiv, chiar şi în momentele mai grele, cum a fost înfrângerea de la Târgovişte din campionat. Am jucat fiecare meci aproape ca o finală, iar faptul că în play-off am obţinut numai victorii, inclusiv în dubla manşa cu formaţia din Târgovişte, cred că este grăitor pentru valoarea formaţiei noastre. Am stabilit împreună cu conducerea clubului să mai facem o săptămână de antrenamente, după care se va intra în vacanţă".

4 comentarii:

  1. Felicitari Florine! Roberto Opatchi

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Fortuna!!!!!! Asa da obiectiv sa nu te gandesti la retrogradare!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu este nimic "fabulos"in a-ti fixa un obiectiv,determinant este "BUGETUL"si evident gestionarea situatiei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari Florine!Bafta pe mai departe. Valentin Negoita

    RăspundețiȘtergere