luni, 7 septembrie 2015

Tricolorul Breaza. Vişan a revenit asupra demisiei!

Ape tulburi la Breaza, acolo unde parcursul mai puţin reuşit din această ediţie de campionat a produs mişcări pe banca tehnică. Imediat după finalul partidei pierdute pe teren propriu cu Unirea Urlaţi, cu 2-4, antrenorul Marius Vişan (foto) şi-a anunţat demisia.
Între timp, tânărul tehnician a revenit asupra deciziei, dar cel mai bine explică situaţia chiar Vişan: "Imediat după jocul de duminică le-am spus jucătorilor, chiar în cabină, că doresc să iau această decizie. Cei din conducerea executivă a clubului nu au fost de acord, am avut o serie de discuţii şi s-a decis să fie luate o serie de măsuri.
Astfel, o primă măsură va fi cea a rezilierii înţelegerilor existente cu 3 jucători, numele lor urmând a fi date publicităţii zilele următoare, după ce se va discuta şi cu ei, cu fiecare în parte, pentru că nu mi s-ar părea corect ca ei să afle din presă decizia noastră. Încercăm să refacem terenul pierdut şi cu o mai bună atitudine, cu mai multă agresivitate, trebuie să reluăm seria meciurilor bune, în urma cărora vor veni şi rezultatele pozitive".
Următorul meci al formaţiei Tricolorul Breaza pare a fi, însă, o misiune imposibilă, duminica viitoare brezenii deplasându-se pe terenul liderului CS Păuleşti.

6 comentarii:

  1. Pai ce face nea Florin ? Era in joc de glezne dar voi ce-ati facut: a-ti schimbat modificarea,cand omul care a avut oferte peste oferte dela cluburi de cluburi de div.b, div.c pe care le-a refuzat tocmai pentru a prelua un "club care nu se refuza".Sunteti neseriosi. Lasa nea Florine ca pleaca nea Puiu...

    RăspundețiȘtergere
  2. profesore stii bine ca cel mai bun lucru pe care l-ai fi putut face ar fi fost sa fii alaturi de baieti in teren. pacat ca nu s a putut asta, se simte grav lipsa ta. cu echipa de acum ne batem la retrogradare

    RăspundețiȘtergere
  3. Incerc sa ghicesc eu:Bebita,Basma si portarul

    RăspundețiȘtergere
  4. VA ROG NU MA MAI AMESTECATI IN MOCIRLA ASTA A VOASTRA A FOST UN TEL DE LA UN ZIARIST SI ATATEU AM AQNTRENAT BREAZA SI AM DUS O IN LIGA 2 PLUS DE ASTA AM CONTRACT IN DERULARE PANA IN IARNA IAR LA BREAZA CE SA ANTRENEZI DACA JUCATORII VIN DIRECT LA MECI ASTA ESTE SITUATIA

    RăspundețiȘtergere
  5. da n-ai ghicit esti praf amice

    RăspundețiȘtergere