duminică, 14 februarie 2016

Amical. AS Tufeni - AS Măgura Trestioara 2-3

Nu a fost un meci amical propriu-zis, ci mai mult un joc-şcoală, în ceea ce ar fi trebuit să fie partida revanşă dintre AS Tufeni şi AS Măgura Trestioara, după ce săptămâna trecută cele două formaţii încheiaseră la egalitate, 3-3. De această dată, AS Măgura Trestioara s-a impus cu 3-2 (marcatorii tufenarilor - Brebenel şi Braşoveanu), dar pentru AS Tufeni important a fost altceva în acest joc: "Pentru că pe 18 februarie plecăm în cantonament, am decis ca la acest joc să folosesc cu preponderenţă jucători aflaţi în probe, pe care i-am folosit mai puţin şi de la echipa de juniori. Am început cu o formulă mai aproape de primul 11, iar după 40 de minute am schimbat radical echipa, folosindu-i pe toţi jucătorii avuţi la dispoziţie. Nu ne-a interesat rezultatul, dar am putut constata că din toţi jucătorii pe care i-am încercat doi, maxim trei, ar putea face parte din lotul nostru în partea a doua campionatului. În aceste condiţii, va trebui să punem accentul pe omogenitate şi pe o pregătire fizică exemplară, acestea trebuind să fie atuurile noastre în viitoarele meciuri oficiale", a declarat antrenorul Robert Stoica.
AS Tufeni îşi va încheia cantonamentul la Cheia cu un meci amical la Măneciu, cu formaţia locală, Avântul, pe 22 februarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu