vineri, 29 aprilie 2016

Liga A. FC Băneşti - Teleajen Văleni 1-1

"A fost un meci frumos, plăcut, în care regret că nu ne-am impus, deşi am avut ocazii mai multe şi mai clare, dar am apreciat atitudinea jucătorilor mei, acesta fiind, în opinia mea, cel mai mare câştig al nostru la meciul de astăzi", spunea cu fair-play, la finalul partidei, tehnicianul gazdelor, Ion Burchi (foto).
Oaspeţii au fost cei care au deschis scorul, gazdele egalând prin Burloiu, cea mai mare ocazie aparţinând tot gazdelor, cu puţine minut înainte de final. Una peste alta, un rezultat echitabil.
FC Băneşti a jucat în formula: Stroescu - Turcu, G. Radu, Gânju, Nichifor - Popa, Burloiu - Stăncescu, Băcioiu, Petrescu - Ene. Au mai jucat: Ilioiu, Roşu, Budileanu.
Rezultatele complete ale etapei şi clasamentul la zi - campinatv.ro/sport.

2 comentarii: