duminică, 9 aprilie 2017

Liga B, Seria Sud, etapa a 17-a, rezultate şi clasament

AS Dârvari Coşlegi - Viitorul Pantazi 1-1
CS Brazi Popeşti - Vulturul Zănoaga 2-0
AS Pleaşa - AS Româneşti 3-1
AS Puşcaşi - AS Gorgota 0-2
Progresul Bucov - CS Brazi Negoieşti 0-4
Unirea Lacul Turcului - Progresul Coşlegi 2-2
Viitorul Puchenii Mari - CS Măneşti Băltiţa 2-1
Clasament
1. CS Brazi Negoieşti 49 puncte
2. CS Măneşti Băltiţa 39
3. AS Pleaşa 37
4. AS Gorgota 33
5. AS Româneşti 32
6. CS Brazi Popeşti 26
7. Vulturul Zănoaga 24
8. Viitorul Pantazi 21
9. AS Dârvari Coşlegi 20
10. Progresul Coşlegi 20
11. Viitorul Pucheii Mari 13
12. Progresul Bucov 12
13. Unirea Lacul Turcului 11
14. AS Puşcaşi 8

6 comentarii:

  1. Este incredibil ce se întâmplă la Pușcași , am plecat de acolo însoțit de observator și de căpitanul gazdelor care îmi este prieten ... Încă de cum am ajuns acolo au început cu înjurăturile de la portar până la ultimul suporter am fost înjurat , scuipat amenințat chiar și lovit cu spitul in tibie de nr 5 al gazdelor sub privirea arbitrului care nu a luat absolut nici o măsură . După meci când m-am dus la vestiarul arbitrilor sa semnez foaia și să iau carnetele am spus observatorului sa scrie cele întâmplate pt că nu este normal ce sa întâmplat , atunci au apărut cam 10 indivizi amenintanduma și continuând cu injuriile la adresa mea și la adresa echipei AS GORGOTA ... Cum spuneam am ajuns la mașină însoțit de observator ...
    Toma Mihai ( AS GORGOTA )

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu are rost sa mai spun că am jucători cu urme de crampoane pe spate , julituri pe tibie și unghii rupte , nasuri sparte ... Fara a se lua nici o măsură disciplinară de către arbitrul jocului ...

    RăspundețiȘtergere
  3. La tiganii de la Puscasi e vestul salbatic !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai am un meci acolo cu Românești , sper sa fie ok desi sunt antecedente in care echipele oaspete au părăsit terenul de joc acolo ... Zănoaga și Pleasa în tur

    RăspundețiȘtergere
  5. Prea VA victimizati!!Sa vedem dupa meciul de Maine cu pleasa daca Mai vorbiti de Romanesti ASA urat....dar Mai bn jucati Fotbal SI dovediti la altiik sunteti voi core to SI sportivi!!bafta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Incultule ...20:34...nu cred ca 4 clase

    RăspundețiȘtergere