vineri, 21 iulie 2017

CS Cornu va miza pe tineret

Tineretul pare a fi principala miză a formaţiei CS Cornu în noul sezon. Ieri, cornenii au pierdut la un scor destul de sever, 0-4, partida disputată pe stadionul Rafinăriei din Câmpina. Antrenorul Mihai Dinu nu pune mare preţ pe rezultatele din meciurile amicale şi s-a declarat mai mulţumit de faptul că l-a convins  pe Herea să semneze prelungirea contractului pe încă două sezoane.
În plus, Mihai Dinu (foto) a ţinut să aibă un punct de vedere faţă de numeroasele comentarii apărute pe acest blog la postările anterioare privind echipa sa. "De la un timp văd că toată lumea se preocupă de soarta noastră. Că vom ajunge rău, că din cauza mea au plecat jucătorii şi multe alte lucruri mai puţin adevărate. Din păcate, eu nu sunt finanţatorul echipei din Cornu ca să pot oferi salarii după bunul meu plac. Avem o grilă de salarizare de la care nu ne putem abate şi având responsabilitatea rezultatelor, dar şi a formării unei noi echipe, este de la sine înţeles că îmi aleg jucătorii pe care îi doresc, fac programul aşa cum consider eu şi câte antrenamente doresc eu. Dacă ne-am dorit cu toţii o reconstrucţie a echipei şi am hotărât să mergem pe mâna jucătorilor tineri, asta înseamnă că ne asumăm acest lucru, ştim la ce ne înhămăm şi, bineînţeles, că suntem conştienţi de faptul că există posibilitatea ca echipa să aibă anumite oscilaţii din cauza lipsei de experienţă la acest nivel. Indiferent de consecinţe, voi oferi încredere jucătorilor tineri şi, în ajutorul lor, voi mai aduce maxim doi jucători mai experimentaţi, dar până în 30 de ani, care vor accepta condiţiile financiare, dar şi profesionale impuse de noi. Cei care sunt cu adevărat lângă echipă trebuie să înteleagă că fără tineri nu există viitor. Avem peste 30 copii la grupele de iniţiere, copii şi juniori şi sperăm că ei vor fi schimbul de mâine", a precizat Mihai Dinu.
Detalii privind programul meciurilor amicale ale CS Cornu în acest week-end - campinatv.ro/sport.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu