sâmbătă, 22 decembrie 2012

MC Lido Câmpina a aniversat 20 de ani de existență

În această seară, la vila ”Tom Cris” din cartierul Câmpinița a avut loc un eveniment deosebit pentru sportul câmpinean: Moto Club Lido a aniversat 20 de ani de existență. Poate nu pare mult, dar MC Lido a devenit astfel cel mai vechi club de motocros din România! Președintele clubului, Cătălin Duță, și-a reamintit cu nostalgie de perioada începutului: ”Clubul a fost înființat în martie 1992, iar după desființarea cluburilor care funcționau înainte de 1989 am devenit cel mai vechi club de motocros din România.
La început, am avut câțiva ani în care am avut sportivi atât la viteză, cât și la dirt-track și la motocros, ceea ce este o performanță remarcabilă, pentru că nu sunt multe cluburi în țară care se pot lăuda cu așa ceva. De asemenea, am avut 20 de ani de activitate neîntreruptă, cu multe bucurii și țin să le mulțumesc tuturor celor care de-a lungul celor 20 de ani au sprijinit sub diverse forme acest club, în special, și motocrosul câmpinean, în general”.
La eveniment au fost prezenți foști și actuali sportivi ai clubului, dar și oameni care au sprijinit de-a lungul anilor acest club sub diverse forme și apreciez că o astfel de performanță, mai ales în condițiile tot mai grele din zilele noastre, merită subliniată!

2 comentarii:

  1. La multi ani si la cat mai multe rezultate bune! La anul sper si eu sa aduc cat mai multe puncte pentru club. Bogdan Diaconu #19.

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani si rezultate cat mai bune!si un salut pentru Duta catalin de la Andrei Dumitrache

    RăspundețiȘtergere