duminică, 23 februarie 2014

Amical: Vulturii Proviţa de Sus - AS Tufeni 0-1

În primul meci amical cu Marius Palancianu pe banca tehnică, AS Tufeni a învins la limită, scor 1-0, formaţia Vulturii Proviţa de Sus, golul fiind marcat de Brebenel, în minutul 33. În afara golului, jucătorii formaţiei din Tufeni au mai trimis de trei ori mingea în bară prin Brebenel (45), Păun (60), Jantea (75). Dincolo de scor, noul antrenor se declara mulţumit de jocul echipei sale.
"Sunt mulţumit de joc, este o echipă care promite şi sper ca împreună să facem lucruri frumoase pentru fotbalul din Tufeni", ne-a declarat Palancianu.
AS Tufeni a început jocul cu: T. Ionescu - Calaver, Păun, Braşoveanu, Gagiu - Hodoiu, Dinu, Fomenco, Stamate - Brebenel, Necşoiu, iar după minutul 70 au mai intrat: A. Popescu - Şerban, Zmoleanu, R. Vasile, Jantea, Şişu, Andrei, I. Popescu.
La rândul său, preşedintele AS Tufeni, Geani Chiotoroiu aprecia la sfârşitul jocului: "Nu ne-a interesat rezultatul. Am vrut să văd unitatea grupului, având în vedere schimbarea antrenorului, venirea unor noi jucători şi, în acelaşi timp, schimbarea formulei de joc. Sunt mulţumit de ceea ce am văzut şi am încredere în băieţii mei că în acest retur de campionat o să facem o figură frumoasă atât prin joc, cât şi prin disciplină. Avem un antrenor care ştie ce vrea, ştie ce să le ceară băieţilor şi ştie să se facă plăcut şi ascultat de întreaga echipă. De asemenea, mulţumesc echipei Vulturii Proviţa de Sus pentru primirea de care am avut parte şi pentru modul în care au înţeles să joace acest meci amical - curat, fără faulturi dure, în deplin spirit de fair-play".

2 comentarii: