miercuri, 19 februarie 2014

Amical: Vulturii Proviţa de Sus - FC Băneşti 1-1

În primul meci amical al anului 2014 pentru FC Băneşti, după un stagiu centralizat de o săptămână de pregătire fizică, trupa lui Ion Burchi a încheiat la egalitate, scor 1-1, cu formaţia Vulturii Proviţa de Sus, care activează în Liga B Prahova. Pentru băneşteni a înscris Comnoiu, jucător venit în această iarnă de la AS Tufeni.
"Pentru mine a fost doar un meci amical, primul din acest an, în care am avut 3 jucători noi în formula din prima repriză, iar după pauză aproape întreaga echipă a fost formată din jucători noi, jucători foarte tineri. Pentru mine a fost îmbucurător că ne-am creat numeroase ocazii, am ratat inclusiv o lovitură de pedeapsă, prin Budileanu, şi sper ca odată cu reluarea campionatului să intrăm într-o formă care să ne permită să aducem puncte".
Am profitat de discuţia cu antrenorul formaţiei FC Băneşti, Ion Burchi, şi pentru a clarifica situaţia jucătorului Eduard Bica, mijlocaşul ofensiv fiind solicitat de CSM Câmpina. "u fost tot felul de discuţii, inclusiv prin presă, cum că noi am fi cerut bani pentru Eduard Bica. Nu este nimic adevărat... Noi vrem să păstrăm o relaţie bună cu CSM-ul, avem în continuare jucători împrumutaţi de la ei, iar în acest caz concret am lăsat decizia la latitudinea jucătorului. Deci, a fost decizia lui Bica de a rămâne la Băneşti", ne-a declarat Ion Burchi, antrenorul formaţiei FC Băneşti.
Următorul meci amical al formaţiei FC Băneşti va avea loc sâmbătă, de la ora 11.00, în compania colegei de eşalon, CS Blejoi.

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere