duminică, 19 octombrie 2014

"Liga lu' Lică". Avântul Măneciu - FC Băneşti 1-2

Pe o ceaţă care a pus sub semnul întrebării chiar şi disputarea partidei, băneştenii s-au impus la Măneciu, prin golurile marcate de Dobrinoiu şi Hromei, în vreme ce Vane a trimis o minge în bară la scorul de 1-1.
Băneştenii au evoluat în formula: "A. Bica - Grigoraş, Badea, G. Radu, Cristache - Albu, Burloiu, Dobrinoiu, Nichifor - Negreanu, Vane. Au mai jucat: Roşu, Hromei, Burlacu, Matache.
La finalul jocului, antrenorul Ion Burchi (foto) a declarat: "Mă bucur pentru această victorie, pentru că aveam nevoie de acest rezultat pozitiv. La Măneciu întotdeauna am avut jocuri grele, dar de această dată suntem foarte bucuroşi cu toţii că am reuşit să plecăm cu toate cele trei puncte. Trebuie să spun, însă, că aşa o ceaţă nu am văzut niciodată la un meci. Practic, eu de pe bancă nu vedeam poarta din cealaltă jumătate de teren, astfel că primul gol al formaţiei noastre şi golul egalizator al gazdelor nu le-am văzut. Dar nu mai contează, importantă pentru noi este această victorie, pentru că aveam mare nevoie de cele trei puncte".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu