sâmbătă, 21 noiembrie 2015

"Liga lu' Lică". AFC Brebu - CS Păuleşti 0-1

Liderul s-a impus la limită la Brebu, dar oficialii echipei oaspete s-au arătat dezamăgiţi de atitudinea jucătorilor şi conducerii tehnice a formaţiei gazdă. "Am plecat de la Brebu dezamăgit de jocul dur, la intimidare, cu pumni, coate, înjurături al formaţiei gazdă, dar şi de atitudinea conducerii tehnice a acestei echipe, care ne-a înjurat spre final ca la uşa cortului. Nu am să înţeleg niciodată o astfel de atitudine!", declara la puţine momente după meci oficialul echipei CS Păuleşti, Daniel Iancu.
În replică, antrenorul gazdelor, Robert Săvulescu, a declarat: "Nu s-a jucat dur. Este adevărat că noi am jucat cu ceva mai multă ambiţie decât de obicei, dar de aici până la a spune că a fost un joc dur e cale lungă. Trebuie să ţinem cont că, din păcate, şi suprafaţa de joc este destul de proastă, dar asta e. În opinia mea, a fost un singur moment mai neplăcut, Drăgan de la noi având ceva clinciuri cu adversarul său direct, probabil că s-au înjurat reciproc, dar, sincer, nu mă aşteptam că o echipă cu pretenţii, liderul clasamentului, să vină cu astfel de scuze. Dacă înscriam prin Marcu, în ultimele momente ale jocului, atunci când a scăpat singur cu portarul adversar, dar a ratat, ce s-ar mai fi spus?!"
În teren nu a fost deloc un meci frumos. Un meci încrâncenat, influenţat şi de starea precară a gazonului, cu puţine faze de poartă, cu o victorie la limită obţinută de oaspeţi, prin golul marcat de M. Mihai, cu câteva minute înainte de pauză.
La fluierul arbitrului Ionuţ Neagu s-au aliniat următoarele echipe:
AFC Brebu: Spânu - Lupescu, Savu, Dragomir, Drăgan, Durbac, Marcu, Rada, Ioniţă, Rada, Ciubotaru: A mai jucat: Bucura. Antrenor: Robert Săvulescu.
CS Păuleşti: Rădulescu - Ţugui, Pripu, Oae, Pătraşcu - L. Dumitru, Bărăgan, Butufei, Nae - M. Mihai, Ciobanu. A mai jucat: Cocoş. Antrenor: Iulius Mărgărit.

45 de comentarii:

  1. Buna seara. Sunt jucător de fotbal la CS Paulesti si vreau sa va povestesc ce am vazut astazi la Brebu la unii ,,jucători'' , dar nu-i pot numi astfel ca-i jignesc pe colegii lor de echipă. ,,Jucotorul cu nr. 4 politist de meserie ( aici se vede ca te faci poltist , chiar daca esti retardat) ,cum este acest nr. 4 care tot jocul a înjurat jucătorii echipei noastre , dar nu pot reproduce cum . Deci un ,,om'' care urmareste doar sa loveveasca , sa scuipe ,sa înjure nu cred că astfel de personaj nu are ce cauta in fotbal. Acum trecem la nr 18 zis TACALIE.Tacalie ���� nu pot sa-l condamn ca săracu e batut de soartă. El nu are nici o treaba cu fotbalul , nu are decât un scop : cu ghetele lui pe filet �� nu urmărea decat sa lovească adversarii. In concluzie nu stiu cum sa-i numesc ,pt ca nu am cuvinte sa existe în DEX ( sa le explice cineva celor 2 indivizi ce înseamnă) ,cei 2 mineri nu au ce cauta nici in preajma terenului de fotbal,dară mite pe el. Stiu ca o sa mi se umple frigiderul dar dupa cum v-am spus atata pot si atîta stiu . SUNT LIMITATI. Multumesc si nu raspund la provocări

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 2 frustrati care nu fac altceva decat sa jigneasca acest joc care este un spectacol

      Ștergere
  2. Chiar Savulescu este cel care l-a injurat pe Iulius! Sa ma sune si sa imi spuna mie ca nu e adevarat! Noi oricum o sa ii primi cu flori si comboane la Paulesti! Daniel Iancu, Paulesti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa vedem florile si bomboanele la intare in stadion!!!

      Ștergere
  3. Buna seara. Sunt jucător de fotbal la CS Paulesti si vreau sa va povestesc ce am vazut astazi la Brebu la unii ,,jucători'' , dar nu-i pot numi astfel ca-i jignesc pe colegii lor de echipă. ,,Jucotorul cu nr. 4 politist de meserie ( aici se vede ca te faci poltist , chiar daca esti retardat) ,cum este acest nr. 4 care tot jocul a înjurat jucătorii echipei noastre , dar nu pot reproduce cum . Deci un ,,om'' care urmareste doar sa loveveasca , sa scuipe ,sa înjure nu cred că astfel de personaj nu are ce cauta in fotbal. Acum trecem la nr 18 zis TACALIE.Tacalie ���� nu pot sa-l condamn ca săracu e batut de soartă. El nu are nici o treaba cu fotbalul , nu are decât un scop : cu ghetele lui pe filet �� nu urmărea decat sa lovească adversarii. In concluzie nu stiu cum sa-i numesc ,pt ca nu am cuvinte sa existe în DEX ( sa le explice cineva celor 2 indivizi ce înseamnă) ,cei 2 mineri nu au ce cauta nici in preajma terenului de fotbal,dară mite pe el. Stiu ca o sa mi se umple frigiderul dar dupa cum v-am spus atata pot si atîta stiu . SUNT LIMITATI. Multumesc si nu raspund la provocări

    RăspundețiȘtergere
  4. mai cersetori si mai p...e ca voi la brebu nu am vazut!nu aveti fata de de lider!aveti grija cu cornu ca o sa ramneti in urma lor la anu!brebu o echipa care nu isi merita locul in clasament au jucat in multe momente de la egal la egal cu liderul si dc marcu era un pic mai concentrat in min 92 se termina egal!un spectator neutru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se vede cat de neutru esti? Ai vazut alt meci? Cum putea sa se termine egal cand nu ati avut nici o ocazie, jucatorul in cauza sutand la 6,7 metri de poarta.

      Ștergere
  5. Cei mai mari tarani la brebu sunt....la fund cu voi ciobanilor!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cei mai mari tarani!!! La fund cu voi ciobanilor!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara. Sunt jucător de fotbal la CS Paulesti si vreau sa va povestesc ce am vazut astazi la Brebu la unii ,,jucători'' , dar nu-i pot numi astfel ca-i jignesc pe colegii lor de echipă. ,,Jucotorul cu nr. 4 politist de meserie ( aici se vede ca te faci poltist , chiar daca esti retardat) ,cum este acest nr. 4 care tot jocul a înjurat jucătorii echipei noastre , dar nu pot reproduce cum . Deci un ,,om'' care urmareste doar sa loveveasca , sa scuipe ,sa înjure nu cred că astfel de personaj nu are ce cauta in fotbal. Acum trecem la nr 18 zis TACALIE.Tacalie ���� nu pot sa-l condamn ca săracu e batut de soartă. El nu are nici o treaba cu fotbalul , nu are decât un scop : cu ghetele lui pe filet �� nu urmărea decat sa lovească adversarii. In concluzie nu stiu cum sa-i numesc ,pt ca nu am cuvinte sa existe în DEX ( sa le explice cineva celor 2 indivizi ce înseamnă) ,cei 2 mineri nu au ce cauta nici in preajma terenului de fotbal,dară mite pe el. Stiu ca o sa mi se umple frigiderul dar dupa cum v-am spus atata pot si atîta stiu . SUNT LIMITATI. Multumesc si nu raspund la provocări

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna seara. Sunt jucător de fotbal la CS Paulesti si vreau sa va povestesc ce am vazut astazi la Brebu la unii ,,jucători'' , dar nu-i pot numi astfel ca-i jignesc pe colegii lor de echipă. ,,Jucotorul cu nr. 4 politist de meserie ( aici se vede ca te faci poltist , chiar daca esti retardat) ,cum este acest nr. 4 care tot jocul a înjurat jucătorii echipei noastre , dar nu pot reproduce cum . Deci un ,,om'' care urmareste doar sa loveveasca , sa scuipe ,sa înjure nu cred că astfel de personaj nu are ce cauta in fotbal. Acum trecem la nr 18 zis TACALIE.Tacalie ���� nu pot sa-l condamn ca săracu e batut de soartă. El nu are nici o treaba cu fotbalul , nu are decât un scop : cu ghetele lui pe filet �� nu urmărea decat sa lovească adversarii. In concluzie nu stiu cum sa-i numesc ,pt ca nu am cuvinte sa existe în DEX ( sa le explice cineva celor 2 indivizi ce înseamnă) ,cei 2 mineri nu au ce cauta nici in preajma terenului de fotbal,dară mite pe el. Stiu ca o sa mi se umple frigiderul dar dupa cum v-am spus atata pot si atîta stiu . SUNT LIMITATI. Multumesc si nu raspund la provocări

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pt un retardat cred ca acest comentariu este o reusita....pe viitor te rog sa-ti verifici ortografia (o gasesti in DEX-ul la care facicu "mandrie referinta" ...Data viitoare sa veniti in KILT-URI"scotienilor...

      Ștergere
    2. Domnule profesor, scrie tu corect si pe urma da lectii altora.Faci cu, nu facicu, ortograful lu' peste.

      Ștergere
  9. o sa aveti 2 SURPIZE NEPLACUTE LA SF ANULUI 2016:PRIMA BREBU NU VA RETROGRDA;A DOUA VOI NU O SA TERMINATI PE PRIMUL LOC si prin urmare o sa mai jucam impreuna in liga asta cu precadere ca voi sunteti mai noi in divizia asta ca noi,care avem un pic de 8 ani nintrerupti la nivelul acesta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paulesti,Cornu,Blejoi care dintre ele va castiga si promova, nu va participa in liga lll,va ramane in continuare in liga A Prahova. Deci Brebu va activa un esalon mai jos,daca intre timp nu se va desfiinta.Tuturor echipelor sunt scarbiti de deplasarile la Brebu.Da adevarat de opt ani va chinuiti la retrogradare.Fotbalul practicat de nulitatile . Dragomir

      Ștergere
  10. Azi la brebu echipa paulestiului chiar nu a arătat nimic...într-adevăr starea gazonului proasta dar totuși pe același teren a jucat și Cornu care sincer chiar ne-a dat " cu terenul în cap ". Tu Iancule sincer sunt scârbit de un personaj ca tine, de unde știi ca l-a înjurat Săvulescu pe " marele Iulius " ? Eu am fost pe banca și n-am auzit tu ai auzit cumva din tribuna sau erai plecat sa cumperi bere? La finalul meciului parca ziceai ca ești transpirat... oare de ce? A fost prea cald afara sau ai avut emoții pe final? Doar spunând ca a fost Ionuț Neagu arbitru și ca noi echipa gazda am luat 3 cart galbene arata faptul cât de " dur a fost meciul " asa ca lăsați-ne cu d-astea... PANA O.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveti dreptate, doua suturi in bara, 7,8 ocazii clare,fata de o singura semi ocazie in minutul 90, sut la 6, 7 metri de poarta, cu injuraturi, intimidari,scuipaturi, acesta este fotbalului practicat de jucatorii echipei de lupte ce se chinuie de opt ani in liga A.

      Ștergere
    2. Poate nu ai auzit tu cand a injurat, ca il acopereau cei din teren cu injuraturile! Din pacate pebtru tine, sunt multi oameni care pot confirma ce am spus eu.
      In privinta "marelui Iulius", iti spun doar atat: nu ai tu vacanta cata scoala are Iulius!
      Daniel Iancu

      Ștergere
    3. daniel iancu din LOUVROU22 noiembrie 2015 la 17:13

      Domnul Pana ZERO,cred k asta este prenumele tau,ptr.cultura ta(cu toate ca nu cred k ai),nu eu am adus berea,dar chiar si asa,tu nu ai de unde sa stii k doar invingatorii sarbatoresc,pe cand tu..chiar nu stim cine esit.Pacat, k eu speram sa va redresati,dar cu unul ca tine si cu cei doi"neica nimeni" jucatori? unde ajungeti ?

      Ștergere
    4. Alexandre Dumas-stranepotul22 noiembrie 2015 la 20:39

      Luvru, mai baieti. In franceza Musée du Louvre.
      Iancule, oi fi si tu vreo Gioconda, ganditor si cu suras misterios...
      Lasati Parisul, pentru voi e periculos chiar si cand scrieti despre el.

      Ștergere
  11. Pana una alta, aplaudati liderul si bucurati-va de returul asta care v-a ramas in liga A pentru ca va mananca Superliga taranilor !

    RăspundețiȘtergere
  12. Marele Daniel Iancu s-a gasit sa vorbeasca. Un om de nimic care intra in teren mirosind a tuica, te lovea pe unde te prindea chiar daca nu avea mingea, nu conta ca noi eram niste juniori care jucam din placere, a sarit gardul la spectatorii din brebu si a vrut sa bage furca in ei... ai uitat FOTBALISTULE....dar pe noi astia mici de atunci ne-ai marcat. Apropo... de teama celor din Paulesti veneam direct schimbati iar la final sacrificam pe cate unul sa ia legitimatiile... Daca domnul mai sus descris va reprezinta, atunci domnilor din Paulesti pacat de localitatea voastra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca erai junior cand jucam eu, inseamna ca suntem de varste totusi apropiate. Mai inbtai, orice om din Paulesti, care ma cunoaste, stie cat beau eu, asa ca aia cu tuica pica. Apoi, eu nu am lovit nicioodata un alt jucator, recunosc, e adevarat, ca am fost mai rau cu arbitri si sunt multi care ot confirma treaba asta. Cat priveste chestia cu furca, noi la Paulesti nu avem furci ca nu avem fanete, ca voi la Brebu! Asa ca e doar o inventie a unui om cu un IQ minimal! Daniel Iancu

      Ștergere
    2. Daniel Iancu???pe unde ai jucat,mediocrule???Va certati intre voi,de parca sunteti picturi din Louvre!!!ba baieti...gura mica,pentru ca nivelul judetului,va obliga la silenzio stampa!!!Imi plac 2 echipe din acest campionat...Blejoi si Cornu,dar si Banesti,in anumite momente!!!restul,joc de glezne si gura mica....

      Ștergere
    3. Taranule, taci din gura si aplauda campioana de toamna pana una alta

      Ștergere
    4. Paulesti este inconjurat de paduri si "fete" pe langa ele... :))) aaa,scuze,aveti si un lac de pescuit...din pacate si acolo e secat de braconierii din 'orasul' vostru!!! :)))) la Paulesti mai mergeam la restaurant cand erau lautari buni,dar si aia au fugit de voi!!!Daniele,taci din gura...sa nu vin dupa tine!!! :)))

      Ștergere
    5. daniel iancu din LOUVROU22 noiembrie 2015 la 16:40

      Louvre...deja m-ai surprins,Din pacate pentru tine nici macar nu stii unde este acest "LOUVRE,Apropos,vezi ca nu-i langa Brebu....juniorule

      Ștergere
    6. daniel iancu din LOUVROU22 noiembrie 2015 la 16:56

      Gutane,vezi ca cel pe care scrie GOOGLE,i-ti raspunde(unde si cum am jucat eu),dar tu nu intelegi k noi ne=am nascut langa oras."Furca " are mai multe intelesuri,insa ptr.tine este un aparat de tortura, pe cand ptr.noi este ceva pe care torci ceva (nu m-a obosesc sa-ti traduc a toarce) si ptr.tine,cred k esti...dk sustiii k eu am lovit sau amenintat pe cineva.Am 46 de ani si daca spui si sustii k la Paulesti va sacrificati sa luati carnetele sau k va ameninta cineva ....fara comentarii....

      Ștergere
    7. Esti mic....chiar daca ai 46 de ani,esti "mic"!!!ce scoala spuneai ca ai terminat?scuze...ai terminat cu clasa 0??? :))) fir intins!!@ :))) doar ca in lacul de la voi nu mai trage nici rosioara!!! :))))

      Ștergere
  13. Ce pasarici sunt ăstia de la paulesti,numai figuri pe ei,sa stea potoliti cu comentariile,cand juca brebu in judet ei nici nu existau pe harta.imi pare rau ca n-am putut ajunge azi la meci,poate era altul rezultatul.Da ti numele anonimule care tot comentezi pe aici daca te tine!! Si stai linistit ca si in retur o sa aveti meci greu cu noi.bogdan dumitru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe ce criterii va iau astia in Politie? Ca a vrut si un prieten de-al meu sa dea, dar l-au respins ca ajunsese deja in clasa a patra. Apropo:Bogdanele vezi ca ameninți prea multa lume de cand ai uniforma si e posibil sa-ti găsești nasul cat de curând. Atenție la neatenție.

      Ștergere
  14. Pt. tăranii de la Brebu. De cate ori ati ajuns la poartă??? Pe cine ati tinut in sah ? Săracii de voi când pierdeti doar cu 1-0 sunteti bucurosi. _!_ Pt politist si tacalaie ( la ooo )

    RăspundețiȘtergere
  15. Tu cine esti ma bogdanele, ca nu am auzit de tine pana acum .. Ati uitat ca in retur chiar anul asta, ne rugati sa nu va mai dam multe, iar acum ati prins glas, cand nu ati ajuns o data la poarta, circarilor

    RăspundețiȘtergere
  16. Mare fotbalist si bOGDAN dUMITRU ! ;))) Asa echipa asa jucator !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Brebeni la cules coceni !!!

    RăspundețiȘtergere
  18. O sa aveti la vara un mare surpriza!!!Brebu va juca tot in acesta liga 100%!Si atunci o sa vedeti adevaratul Kosovo de la Brebu nu ce a fost ieri un mizilic!Ati facut din tantar armasar nu va facut nimeni nimic v-am ast omeneste(tot confortul unei echipe oaspete)fata de alte echipe din judet unde nici apa nu au,dar vad ca voi stiti decat sa provocati si atat!ne vedem si la anul sa vedeti atunci conditii pt voi!ca la tarani ca vad ca tot ne faceti tarani dar voi mai de la camp mai aveti de papat sa ajugeti la conditiile noastre de la tara!

    RăspundețiȘtergere
  19. Am renuntat de ceva timp sa mai intru in polemica cu toti anonimii din judet,imi pare rau ca se dau comentarii ,,semnate,, cu numele meu.salutări tuturor fanilor mei,fie ei doar simpli...anonimi;) B.Dumitru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  20. Daniel Iancu de Louvre și marele Iulius cocoșatul de la Notre-dame. Ha ha ha. Vedeți mah ca și proprii voștri jucători vă bârfesc pe la colturi. Antrenor la paulesti ca da bani din propriul buzunar...Tu iancule nu știu dacă bei dar părerea mea ca te trădează fata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A baut si apa la flori...cum nu bea??? :)))) are mecla de drojdier calificat!!!pacat ca este fan pet! :))) cand vei gusta din berea la sticla,inseamna ca ai iesit din pescaria de langa "orasul" Paulesti!!! :))) da' formatia de la Regina Noptii,de ce a fugit?? :))))

      Ștergere
    2. Daniel Iancu. Marele Iulius,Iancu cu fata de care spui( macar dk m-ai cunoaste),Vasile,Banu si toti ceilalti ,cum necum, au adus la PAULESTI pe CHINDIA TARGOVISTE,F.C.BRASOV si sant pe PRIMUL LOC,tu 'glumetule" pe ce loc esti si poate realizezi k noi astia de mai sus am fost la "coasa si la cules de prune" la acest Lo.., scuza-ma k stau mai greu cu pronuntia,dar poate verifici tu plimbatule,k la 06.00 am bilet spre Campina ( e pe langa aceasta comuna cu L),dar nu la RATA si revin joi sa-ti mai raspund.Oricum,sa te bucuri de notorietate, k te-a bagat in seama MAH ,cat despre "cocosat",dk cel putin l-ai cunoaste,dar nu cred,k el vine la coasa la Brebu,el merge pe la LOU..pietriceaua.P.S.Ai vrea sa ai fata mea la anii mei si apropos,.P.S.nu este o injuratura


      Ștergere
  21. d-le dANIEL iANCU ce te-a deranjat la comm . meu ? ca am spus ca cs cornu a aratat mai mult fotbal ca voi ? ce nu asa ai zis dupa meci ca ai transpirat de emotii ca v-ati chinuit cu o echipa de subsolul clasamentului ...de ce te ataci ,de ce jignesti , de unde stii tu ce scoala am eu ...cand o echipa vine si ne bate de modul cum ne-a batut cornu , blejoi , banesti samd . chiar nu avem ce comenta , dar ca voi care pur si simplu v-ati chinuit si v-ati vaicarit ca niste pasarici tot meciul mai rar am vazut . Daca spui ca s-a jucat doar la intimidare si s-a lovit fara minge cu IONUT NEAGU la centru iar noi am primit doar 3 cart galbene tot meciul atunci e ceva in neregula , ori minti tu, ori arbitrul a fost ''gazdar '' insa de corectitudinea lui Ionut Neagu nu stiu daca e cineva care sa se indoiasca...Pe asta cu furcile sau mai stiu eu ce las-o ca nu merge...Asa ca o paralela intre conducatorii a doua echipe mai '' de la oras '' si mai echilibrate valoric te compari tu vreodata din toate punctele de vedere cu d-l Paul Mainea ? O zi buna . PANA OCTAVIAN.

    RăspundețiȘtergere
  22. don quijote de la brebstein23 noiembrie 2015 la 17:23

    alguien me puede decir que pasa aqui ? a ver a quien le pica la caspa,que tengo unas ganas de rascar a alguien,mogollon de ganas me han entrado de repente,sancho-abre bien los ojos que esta gente es un tanto dudosa y no me fio mucho,ponte a cubierta que vamos a por ellos,vizca el afc brebu

    RăspundețiȘtergere
  23. Sa stea linistita echipa din paulesti ca acest campionat va fi castigat de cornu...ii va bate in retur chiar pe terenul lor....ce a facut la blejoi dar ce va face la paulesti ...daca la blejoi erau putin mai atenti se termina 5-1 si nu se supara nimeni

    RăspundețiȘtergere