sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Marius Vişan, un gest superb

Fostul antrenor şi jucător al formaţiei Tricolorul Breaza, dar şi fost component al echipelor CSM Câmpina şi Fortuna Poiana Câmpina, Marius Vişan (foto) joacă de mai bine de un an la Olimpia Rm. Sărat, formaţie la care a pus umărul serios la promovarea în Liga a 3-a. Este golgheterul acestei formaţii în în eşalonul al treilea, nu mai departe de ieri, în etapa a 12-a, Vişan fiind autorul ambelor goluri cu care echipa sa a învins pe Cetatea Tg. Neamţ cu 2-1.
Dar golurile acestui meci au şi o poveste frumoasă, pe care a relatat-o chiar Marius Vişan într-o postare pe pagina sa de Facebook: "Înaintea acestui joc, colegii m-au anunţat că un copil, în vârstă de 9 ani, de la Centrul de Copii al Olimpiei, mă apreciază atât de mult încât a început ca pe hainele de acasă să scrie "nr. 9" şi numele meu - "Vişan". Tot ce îşi dorea era doar să-mi strângă mâna, lucru pe care l-am făcut la începerea jocului, el fiind foarte emoţionat şi fericit. Destinul a făcut să marchez două goluri, cu ajutorul colegilor, iar la golul doi am mers direct la el şi i-am spus că îi dedic golul, că este doar pentru el.
În acel moment, a început să plângă, copleşit de emoţie. Am plecat de multe ori fericit de la stadion, dar ca această zi parcă nu a fost nici una. O vorbă spune că un gest mic, te poate face un om mare; eu cu un gest mic, am făcut un copil fericit. Spun acest lucru pentru că tot mai puţini ne gândim şi susţinem copiii în sport, unde se învaţă, se educă, iar ei sunt fericiţi, visează că într-o zi vor fi în locul nostru. De ce să nu fim alături de ei?"

9 comentarii:

  1. Cred ca mai bine ii dadeai 100ron

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa reclama pentru un fotbalist de lica 3 liga foarte slaba .

    RăspundețiȘtergere
  3. Amatorism dragule ,totusi este liga a 3 nivel sub liga A Prahova scuze.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne cata rautate si invidie.stiti sa vorbiti dar nu sunteti in stare sa faceti un gest ca al lui....nu ca nu sunteti in stare dar ce copil si ar dori sa stranga mana unor persoane ca voi.Marius sper ca stiu ca nu te vorbesc de rau decat persoanele care te invidiaza si ar vrea sa fie ca tine.decat sa va spuneti parerile astea de prost gust de invidie si rautate mai bine incercati sa faceti ceva bun si poate o sa gasiti un copil care sa zica "as fi foarte fericit sa ii strang mana"si cand va face asta si ii vedeti fericirea acelui copil pe fata o sa va simtiti voi in primul rand fericit.pana in momentul in care o sa fiti in stare sa faceti asta va rog frumos STATI IN BANCA VOASTRA.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari Marius Visan, il cunosc cam de 5-6 luni, antreneaza copilul meu la clubul infiintat de el din cate stiu, ofera o adevarata educatie fotbalistica si de viata , cam la 60-70 de copii, este un om cu personalitate, atasat de copii , care le ofera totul. Cei care vorbesc despre el, nu stiu daca aveti 1 % din valoarea lui, dar noi romanii , la ce suntem buni, la dat din gura, comentat, rautaciosi, invidie, el ? nu eu sunt cel mai cel. El a facut acest gest, voi oare cei care vorbiti de el, ce sunteti, cine sunteti, ce gesturi faceti voi? Din respect pentru el si copilul meu, nu o sa mi dau numele, doar initialele. N V, CAMPINA.

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari Marius!!! Mare jucator,mare profesor si mai ales mare OM. RESPECT ! Bebeto

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari Marius, inca odata ai demonstrat ce caracter ai.Pacat ca se mai gaseste cate unul sa conteste un gest frumos.Am cam uitat sa avem idoli in ultimul timp si ar fi bine sa avem unii care chiar merita,mai ales cand cei care isi doresc sa iti calce pe urme sunt copii. Costin Goaga

    RăspundețiȘtergere
  8. il stiu de cand juca la filipestii de padure .un om deosebit

    RăspundețiȘtergere