sâmbătă, 20 august 2016

Liga A. CSO Plopeni - FC Băneşti 3-2

Marius Vişan (foto), noul antrenor-jucător al formaţiei FC Băneşti, are toate motivele să acuze un ghinion cum rar se poate vedea la primul său meci oficial pentru formaţia băneşteană. "A fost un joc dominat de noi, dar le-am făcut trei cadouri gazdelor şi, implicit, victoria. Cadouri pentru că noi am provocat un penalty, ne-am băgat singuri mingea în poartă... Rar se poate vedea aşa ceva. Şi ca şi cum nu era suficient, am trimis de două ori mingea în bară şi am mai ratat alte câteva ocazii importante, astfel că încă de la pauză dacă era 3-0 sau 4-0 pentru noi nu se supăra nimeni! Oricum, eu sunt optimist că suntem pe un drum bun!", a declarat Marius Vişan.
Marcatorii partidei au fost Huza, Bălan, Lungu, respectiv, Stăncescu şi Vişan.
FC Băneşti a evoluat în formula: Cojocaru - Alexe, Gânju, G. Radu, Zecheru - Pantilimonescu, Ilioiu, Roşu, Petrescu - Stăncescu, Vişan. Au mai jucat: Albină, Popa, Budileanu, Burloiu.
Rezultatele primei etape - campinatv.ro/sport.

8 comentarii:

  1. Covrig ce facu-si? Au plecat jucatorii pentru ca i-ai pacalit la bani dar pacalitul (pacaliciul) ai fost tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Și așa Bănești anul acesta o să se ducă de râpă,nu mai au sponsor,banii la jucători nu mai apar... Anul asta poate fac juniori o surpriză ,ca echipa mare n-au de unde.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Nuuuu,vinde Pistol pasararu' porumbeii si sponsorizeaza el.

      Ștergere
  4. Mariuse ai grija cum te comporti cu Mugurel dupa ce se face bine...Daca nu il bagi sa joace te zboara astia si pe tine...Pe micul Hagi

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai Banesti are echipa de pensionari?

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt din Plopeni si va spun sincer anul acesta , una din cele mai bune echipe ale seriei este Bănești , dacă mai se rejoacă acest joc de 10 ori nu mai câștigăm, dar și norocul face parte din fotbal. Meciul nostru fata de alte două care le am văzut, inclusiv Paulesti- Petrolul, a fost la nivelul ligii 3

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere