luni, 30 iunie 2014

Adunare Generală la "JAF"-ul lui "Don Lică"

Vineri, 4 iulie, de la ora 14.00, unde altundeva decât la restaurantul "President" din Bucov, "Don Lică" îşi strânge "JAF"-ul pentru o Adunare Generală.
Proiectul ordinii de zi este următorul:
- constatarea întrunirii cvorumului;
- aprobarea ordinii de zi;
- alocuţiunea preşedintelui;
- raportul de activitate al comisiilor lucrative;
- desemnarea a 3-5 persoane pentru întocmirea procesului verbal oficial sau verificarea acestuia în cazul în care a fost făcut prin stenogramă sau manual;
- propuneri privind sistemul competiţional, restructurarea acestuia pentru campionatul 2014-2015 sau pentru campionatul 2015-2016;
- aprobarea statutului AJF Prahova, avizat de Comitetul Executiv al FRF;
- afilierea şi dezafilierea, suspendarea şi/sau excluderea membrilor AJF după caz;
- punerea în discuţie a propunerilor transmise de membrii AJF;
- diverse. 
Apoi, în bune tradiţie a şuşelor organizate de "Don Lică", totul se va încheia cu o masă copioasă, udată din belşug...
Şi o întrebare pentru "Don Lică" sau "căţeii" săi: de ce se organizează toate aceste "şuşe" numite pompos "Adunări generale" la restaurantul "President"? Dincolo de faptul că a organiza o adunare generală la restaurant arată calitatea "mesenilor" şi a... "presidentului", mai există şi o altă legătură între "Don Lică" şi patronul de la "President"? Eu o ştiu şi o voi face publică în zilele următoare, dar corect ar fi din partea celor care conduc temporar "JAF"-ul să explice... Şi poate aşa se va explica şi de ce există mese la "President" plătite şi de "meseni" (arbitri, de exemplu) şi decontate şi din banii "JAF"-ului (că doar d-aia e JAF!)... Aştept un punct de vedere oficial al oricui se simte... Dacă se simte cineva...

21 de comentarii:

  1. Sunt multe lucruri de spus... Dar pentru că v-ati adresat civilizat, am decis sa va raspund. Şuşă inseamnă şi un spectacol de proasta calitate, organizzat pe genunchi - eu la acest sens al cuvantului m-am referit. In privinta sesizarii de catre mine a organelor abilitate fata de ceea ce face Don Lica nu aceasta este menirea mea! Eu doar scriu ceea ce constat! In plus, nu este nevoie pentru ca am informatii ca organele abilitate s-au sesizat deja si in foarte scurt timp Don Lica va trebui sa dea explicatii.
    Acum, pe dvs va consider de buna credinta, dar va rog sa ma scuzati, v-ati bagat acolo unde nu era vorba de dvs! Nu dvs sunteti "căţelul" lui Don Lică, nu pe dvs v-am acuzat! In privinta celorlalte lucruri, imi place sa cred doar ca sunteti naiv, pentru ca se intampla atat de multe potlogarii in mandatul lui Don Lica...

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea sa vad ,ca vine altcineva,ca duce fotbalul prahovean sus,sus de tot,si ca nu face o cit de mica potlogarie!!!!!!Pina si Burleanu e corupt,sau cine nu este corupt in tara asta,deocamdata in mandatul lui Don'lica cum ii spuneti Dv,de atitia ani de zile prahova promoveaza!!!!!asta conteaza,restul e poveste,scuze,dar deocamdata Cimpina,cu totii mari conducatori,nu are nici o echipa in Liga A Prahova,nici in liga a treia,asta ar trebui sa va preocupe,CIMPINA dv,ce ati facut pentru ea?!?!?!Ca in mandatul lui Don'Lica ati promovat,ati existat,dar nu ati fost in stare sa va mentineti!!!!Cu tot respectul,o seara buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dvs ma intrebati pe mine personal ce am facut pentru Campina?

      Ștergere
    2. Este corect d-le Alexandru, cum puteți pune la îndoială corectitudinea domnului Crângașu! În sprijinul celor spuse mai sus citez numai un infim paragraf dintr-un articol apărut în presă: "2000 e numărul minim de cartonaşe galbene şi roşii "topite" la AJF Prahova în ultimii doi ani
      "Mii de cartonaşe galbene şi zeci de radiate în ultimele două sezoane. Falsuri în legitimaţii, duble legitimări" și multe alte articole. Unde vedeți dumneavoastră că d-l Crângașu nu este corect?

      Ștergere
    3. Dacă activitatea AJF Prahova poate fi considerată foarte bună numai pentru faptul că a promovat în fiecare an campioana județului în Liga III, atunci e grav. Care este meritul lui Crângașu? Meritul este al celor care investesc și al faptului că județul Prahova în comparație cu celelalte județe, este mult mai puternic economic. Se vede calitatea de manager a lui Crângașu în jaful de sediu în care își desfășoară activitatea. Care sunt investițiile făcute de AJF Prahova la nivelul județului timp de 12 ani de când se află sub conducerea lui don Lică?

      Ștergere
    4. Cred ca sunteti invidios ca nu participati la jaf-ul facut de Don Lica. Nu am alta explicatie de vreme ce nu aveti dovezi. Daca va inchipuiti ca ce scrie in presa sunt si adevarate noi ca popor roman am disparea din istorie.Stiti ce inseamna prezumtia de nevinovatie ? Pot sa va fac eu vinovat de ceva fara sa am dovezi? Chiar sunteti usa de biserica? Nu va e frica de Dumnezeu sa acuzati fara dovezi?Vorbele nu sunt dovezi stimate domn,asta ar trebui sa stiti.Dupa mintea dvs. ne faceti vinovati pe toti ca ne-am nascut.Nu? Unde va este logica?

      Ștergere
    5. Dupa dvs. ar trebui sa desfiintam AJF-urile din tara ,toate institutiile judetene etc. Si ce punem in loc? Pe dvs.? Mai sa fie nu stiam ca traieste printre noi si un om perfect.Pe ce planeta traiti domnule? Cine va opreste sa-i luati locul lui Don Lica si sa faceti dvs. investitii peste investitii. Sa vezi atuncea trai nineaca,cum va curge lapte si miere prin judetul Prahova. E usor a scrie versuri,cand nimic nu ai a spune.

      Ștergere
    6. Stati linistit! Nu vizez nici o functie! Cat despre "a scrie versuri", scrieti si dvs! Sau e greu sa va iasa... rima!!!

      Ștergere
    7. pt anonimul de la 22.12 - nu stiu daca sa va iiau in serios sau nu... Primul impuls a fost acela ca glumiti... Totusi, parca tonul nu e prea glumet... Indiferent de cand cititi acest blog, chiar nu ati gasit nici o dovada a matrapazlacurilor comise de "Don Lica"?! Atunci, invatati sa cititi! Iar dvs sunteti usa de biserica? Apropo, poate facem si prezentarile... Sa nu avem vreo surpriza in ceea ce va priveste... Zic si eu...

      Ștergere
    8. In primul rand nu era vorba de dvs.,domnule Alexandru,nu va inteleg de ce va suparati. In al doilea rand eu ceream acelor anonimi sa prezinte dovezi,nu mie ci organelor abilitate sa faca dreptate in aceasta privinta. In al treilea rand poate facem conostinta intr-o buna zi dar va previn ca ve-ti avea o mare surpriza. Nu stiu daca va fi sau nu placuta dar va veni si ziua aceea. Cu respect si noapte buna,sau vizionare placuta la repriza a 2-a a meciului,Belgia - SUA.

      Ștergere
  3. Domnule anonim de la ora 22:00. Aveti perfecta dreptate. Un municipiu cum este Campina a ramas in afara fotbalului din cauza celor din Campina. Se incearca acreditarea ideii ca altii sunt de vina in speta AJF Prahova in frunte cu Don Lica.Nimic mai fals. Nu sunt fan Don Lica dar trbuie sa recunosc ca in Prahova se joaca fotbal ceea ce este cel mai important lucru. Ani la randul echipele din Prahova nu ne-au facut de rusine. Anul trecut am apreciat rezultatele echipei CSM Campina si sincer va spun ca pe mine personal m-au bucurat. Am crezut ca se v-a face mobilizare generala si toti campinenii vor pune umarul la aceesta echipa. M-am inselat amarnic,au fost numai interese maeschine din partea toturor ceea ce a dus in final la desfiintarea echipei.Acest lucru trebuie sa ne preocupe pe noi. Se tot vorbeste de corupti la aseasta rubrica da m-am saturat de atatea discutii.Ma intreb ,sincer daca era ceva chiar nu s-ar fi gasit corupti? Daca sunt asa de buni cei de la AJF Prahova de nu-i poate dibui nimeni inseamna ca sunt destepti si bravo lor.Merge fotbalul in Prahova? Merge. Ce mai vreti domnilor? Ultima isprava in fotbalul prahovean este promovarea echipei Astra Ciorani in Liga a 3-a. Nu am auzit pe nimeni felicitandu-i pe cei de la Ciorani. La promovarea echipei nu a contribuit Astra Giurgiu cu nimic. Totul s-a facut prin efortul a doi oameni: Mihai Ion si Voicu Marin ajutati de o mana de oameni,atat.Si va rog sa nu comparati municipiul Campina sau orasul Boldesti cu localitatea Ciorani. Daca dragoste nu e nimic nu e. Efortul depus de cei din Ciorani a fost considerabil,un efort cinstit si in teren si in afara terenului. Deci se poate juca si corect in Prahova. Asta conteaza, nu micile matrapazlacuri care se fac peste tot. Activitatea unui om sau a unei institutii se masoara prin rezultatele obtinute.Prahova exceleaza din acest punct de vedere de ani buni. Ne intrebam a cui este meritul? Al tuturor care iubesc acest sport,care se implica serios material si spiritual.Sincer sa fiu felicit echipa din Ciorani pentru un an de exceptie,castigarea Campionatului,a Cupei si promovarea in Liga a 3-a.M-am mai intersat si eu pe ici pe colo si am ajuns la concluzia ca nu iti trebuie o armata de oameni sa se ocupe de echipa.Am mai spus la aceasta rubrica ca sunt din Boldesti si ma doare faptul ca si anul acesta am ratat tot,dar nu numai din vina jucatorilor. Cea mai mare vina o au cei care cica conduc destinele fotbalului in acest oras.O armata de trepadusi se ocupa de echipa si nimic nu fac.Tot timpul anului au facut hartii de ce joaca Astra Ciorani in Prahova.Astia si-au vazut de treaba si au castigat tot iar noi am ramas cu buza umflata. Pai merita un oras ca Boldestiul care are traditie in fotbal asemenea tratament din partea unor nepriceputi? Pai noi am crezut ca oamenii acestia sun pusi sa se ocupe de fotbal.Am fost la finala Cupei cu Astra Ciorani. Una peste alta au fost mai buni si au castigat pe merit. Ceea ce vreau sa scot in evidenta este faptul ca inaintea meciului conducerea echipei in frunte cu Voicu Marin si Mihai Ion erau in teren si vorbeau cu jucatorii,erau aproape de ei inbarbatandui,ca de alfel la majoritatea meciurilor pe care le-am vazut eu asa au procedat,ceea ce mi se pare de bun agur..Conducerea noastra statea cocotata in tribune si-i durea in cot de jucatori. Ba mai mult dupa meci au refuzat medaliile,au injurat si fluierat ca la usa cortului. Nimic mai josnic decat asemenea manifestare. Celebrul antrenor Ilie Marian pe tot parcursul meciului nu a avut alta grija decat sa injure pe cei din Ciorani in loc sa se ocupe de echipa sa.Oricum Cioraniul ne-a dat o lectie pe care nu o vom uita niciodata. Bravo lor si tot respectul pentru ceea ce fac.Nu stiu dac vor merge sau nu la Liga a 3-a(efort financiar prea mare) dar prin modul cum s-au comportat si au jucat merita tot respectul prahovenilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar daca sustineti ca "Un municipiu cum este Campina a ramas in afara fotbalului din cauza celor din Campina. Se incearca acreditarea ideii ca altii sunt de vina in speta AJF Prahova in frunte cu Don Lica." inseamna ca nu ati inteles nimic din tot ceea ce am scris!!! Imi pare rau!

      Ștergere
  4. Pt. anonimul de la 13.07. Este clar că sunteți un susținător al lui don Lică și sub nici o formă nu sunteți din Boldești. Dar este opțiunea d-voastră și o respect. Dacă sunteți corect și imparțial răspundeți pe acest blog la următoarea întrebare: În afară de radierea cartonașelor roșii și galbene, restituirea legitimațiilor la jucătorii eliminați, legitimări duble, triple, furt din banii AJF (vezi plata dublă a banchetului arbitrilor), excluderi ale echipelor și reînscrierea lor în timpul aceluiași campionat și multe altele, care ar fi realizările excepționale ale lui don Lică și Negoiță? Dacă nimic din cele scrise pe acest blog și în ziare nu sunt adevărate, de ce don Lică nu apelează la instanțele de judecată să-și apere "demnitatea". Știe el de ce.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnu de la 18,53,aveti o mentalitate stalinista sa stiti. Cum, eu sa-mi demonstrez nevinovatia? Chiar sunteti caraghios. Nu domnule, dumneata da-ma in judecata si instanta stabileste daca sunt sau nu vinovat pe baza probelor adiministrate dvs.Pe ce lume traiti?Alo,am trecut de anii 1950 suntem in 2014,ati ramas in urma rau de tot.

      Ștergere
  5. Distrugerea fotbalului campinean s-a facut din interior domnule Alexandru si nu din afara orasului. Toti sau aproape toti ati contribuit la asemenea dezastru.Poate ca dvs. nu ati fost implicat in aceasta trista poveste,va cred si nici nu v-am acuzat pe dvs. in mod special,eu vorbeam de cei care sunt pusi sa conduca destinele fotbalistice din oras. La fel se intampla si la noi in Boldesti. Cu o floare nu se face primavara. Degeaba militati dvs. pentru dezvoltarea miscarii fotbalistice daca parghiile nu sunt la dvs. ci la unii care nu urmaresc doar interesele lor personale.Dvs. ca ca ziarist trebuie sa-i demascati pe adevaratii gropari ai fotbalului campinean.Nu este posibil ca un oras cu traditie in fotbal sa nu mai aiba fotbal in nici-o liga.Spunetilor concitadinilor dvs. cine sunt adevaratii vinovati,demascatii fara nici un fel de retinere si teama,ca lumea sa-i conoasca si sa-i judece cu cea mai mare severitate. Sa-i cunoasca lumea si sa-i sanctioneze fara mila.S-au imbuibat prea mult ca sa nu dea socoteala campinenilor de ce au facut cu fotbalul in acest frumos oras. Chiar nu le este rusine de ceea ce au facut?Toti conducatorii din oras de la primar la portar se vaita ca nu sunt bani.Nimic mai fals.Aratatile oamenilor unde locuiesc asemenea indivizi ,sa vada cum traiesc dint-un salariu de bugetar,ce afaceri invart si se vaita ca de facere cand este vorba sa investeasca in fotbal.Cand este vorba sa investeasca in propriul lor buzunar sunt primii Sunt ca sacalii, ataca in haita, sunt teribili de flamanzi cand este vorba de stomacul lor.Punetii la zid domnule Alexandru,traiti in acel oras si stiti cel mai bine decat mine ce se intampla.Eu am inteles bine ce ati scris dvs.dar marea majoritate a oamenilor nu cunosc subtilitatile dvs.,ei au nevoie sa le spuneti cu subiect si predicat ce se intampla in Campina.Promit ca voi reveni cu mai multe amanunte despre cloaca care patroneaza orasul dvs.dar si orasul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunteti intr-o eroare totala colegu de la 18:53.Nu am zis ca nu sunt nereguli la AJF Prahova.Nu stiu in ce tara traiti dvs.dar noi santem in Romanica.Dar dupa cum spuneti dvs. ca se intampla la AJF Prahova ar trebui impuscati cu totii si daca este asa sigur ca merita. Dar totusi am o nedumerire.Daca stiti atat de multe si aveti dovezi de ce nu sesizati dvs. organele in drept? Chiar toate organele statului sa fie de partea lui Don Lica? La FRF se intampla lucruri si mai grave,in politica si mai si.Pai daca ati fi in locul lui Don Lica ati apela la instante sa va aparati demnitatea? Pai v-ar trebui o suta de ani si cateva milioane bune de euro pentru instante. Nu stimate domn,dvs apelati la instanta pentru ai demonstra lui Don Lica ca nu are demnitate,daca aveti dovezi.Daca nu,toate sunt vorbe in vant iar vorbele nu se pun la dosar si nu au nici o valoare.Ce va face sa credeti ca nu sunt din Boldesti? Si aici va inselati amarnic.Nu vreau sa fiu partas cu cei care sunt subiectivi in a aprecia activitatea fotbalistica din oras.Ce rezultate am avut anul acesta stimate domn?Pai dvs. unde ati fost.Primarul nostru vine la meci si pleaca cum a venit. Ce are dureri de spate daca se coboara in arena sa stea de vorba cu jucatorii? Cati trepadusi sunt la stadion care papa banii degeaba? V-am mai spus ca stiu din sursa sigura si se poate verifica ,la Ciorani in afara de cei doi finantatori inca trei oameni se ocupa de stadion fara sa fie salariati. La Draganesti la fel si exemplele pot continua.Mergeti intr-o zi la Ciorani si vedeti cum arata terenul de fotbal si-mi veti da dreptate. Ati fost la meciul de Cupa? Ce va doare atata ca nu am putut mai mult?Corect au fost mai buni ca noi.Si ce ati vrea ca durerea infrangerii sa-mi ia mintile. Ce dovada de mitocanie mai mare decat sa nu te prezinti sa-ti ridici medaliile,chiar daca ai fost invins.Lipasa celor sapte ani de-ai casei,asta e. Si dvs. vreti sa fiu partas la asemenea manifestare.Inclin sa cred ca sunteti paralel cu fenomenul fotbalistic din Prahova.Cum de nu stiti ca mai marii nostri edili in tur la Urlati au umblat cu fofarlica,la Maneciu la fel,la Blejoi de asemeni. Stiu sigur dar nu am dovezi asa ca tac din gura,nu pot face acuzatii fara acoperire. Vad ca dvs. faceti si foarte bine dar totusi trebuiesc sustinute cu dovezi altfel sunt vorbe goale. care nu au nici o valoare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Astra Ciorani de ce a devenit Petrolul II Ciorani ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Pacat ca nu intelegeti acest sport. Fotbalul este inainte de toate o afacere.Ce va deranjeaza daca echipa din Ciorani devine satelitul marelui club Petrolul Ploiesti? Pentru cultura dvs. generala, cititi ultimile hotarari ale FRF in care se arata ca o echipa de liga a I-a poate sa inscrie direct o echipa in esalonul trei. Scurt si cuprinzator. Ce este neclar? De ce a ales Cioraniul,asta este alta poveste.Intrebati conducerea clubului Petrolul Ploiesti. Din partea mea sa le fie de bine pentru ca merita cu prisosinta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Din ce stiu eu Presidentul este dat in folosinta nepotului lui Cringasu... ala de a arbitrat la Liga I ca asistent.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere