marți, 10 iunie 2014

Fostul arbitru Biziniche şi fostul jucător al Petrolului Chiriţă au ajuns în instanţă

Miza? Chiriţă nu mai recunoaşte că firma lui Biziniche i-a făcut terenul sintetic!
Gheorghe Biziniche şi Daniel Chiriţă sunt doi oameni de fotbal apreciaţi în judeţul nostru, primul fiind fost arbitru asistent în prima ligă, iar cel de-al doilea fost component al echipei Petrolul Ploieşti. Toate bune şi frumoase, numai că Daniel Chiriţă pare să-i fi dat o "ţeapă" lui Biziniche, motiv pentru care cei doi au ajuns - prin firma, respectivul, clubul fiecăruia dintre ei - în instanţă.
Firma lui Biziniche, Gaco Com Ploieşti, a acţionat în instanţă CS Petrolul 95 Ploieşti, club care aparţine lui Daniel Chiriţă, pentru a-şi recupera investiţia asupra căreia se înţeleseseră iniţial, dar pe care acum Chiriţă nu o mai recunoaşte.
Fostul arbitru Gheorghe Biziniche ne-a relatat pe scurt ce s-a întâmplat: "În iulie 2010 am convenit cu Daniel Chiriţă să-i fac montajul gazonului sintetic, pe care tot eu îl achiziţionasem, la baza sa sportivă. Ştiam că la momentul respectiv nu avea bani şi plecând de la premiza că suntem doi oameni de fotbal care ne respectăm reciproc am convenit printr-un contract legal înregistrat să realizeze lucrarea, iar plata să fie făcută până la finalul anului 2010. Nu mi-a plătit nimic, deşi de la finele anului 2010 şi până în primăvara anului 2013 mergeam să-i cer banii. Mă purta cu vorba, începuse să mă mintă sau să se ferească de mine, astzfel că am fost nevoit să-l acţionez în instanţă pentru a-mi recupera investiţia. Am depus la dosarul care se află pe rolul Secţiei Civile a Judecătoriei Ploieşti toate actele pe care le-am socotit necesare pentru a-mi apăra cauza: contractul, procesul verbal de custodie, procesul verbal de recepţie a lucrării, certificatul de garanţie, factura trimisă prin executor, procesul verbal de mediere. Pe 27 iunie avem o nouă înfăţişare, iar până acum a negat că am făcut eu această lucrare, în ciuda tuturor dovezilor existente şi în ciuda faptului că acest lucru este de notorietate în Ploieşti, fiind ştiut de la nivel de primar şi până la... oricine vreţi dumneavoastră!"
Mai mult, Biziniche dispune de fotografii care arată diverse stadii ale lucrării şi ale acestui teren.
Astfel, în momentul de faţă au loc meciuri pe acest teren, clubul lui Chiriţă folosindu-se de terenul montat de firma lui Biziniche.
Fostul arbitru acuză şi faptul că terenul nu este întreţinut iarna corespunzător, având bucăţi de gheaţă care în timpul folosirii rup firele de gazon.
Pregătirea suportului pe care a fost montat gazonul sintetic nu a fost prevăzută în contract, dar a fost executată de firma lui Bizinche ca bonus.
De altfel, scoaterea gazonului vechi s-a făcut cu oameni de la firma lui Biziniche şi cu antrenorii lui Chiriţă, Ciprian Pura şi Ştefan Preda fiind şi ei prezenţi la acel moment la baza sportivă. Cu gazonul vechi, tot ca bonus, a fost realizat un teren cu gazon sintetic  pentru tenis cu piciorul, iar Biziniche menţionează şi că toate capetele de gazon rămase din montare, precum şi tot adezivul au rămas la baza sportivă, fiind folosite ulterior de clubul lui Chiriţă.
Covoarele întinse pentru montaj.
Imagine din timpul lucrărilor, la care au participat atât angajaţi ai firmei lui Biziniche, cât şi oameni din cadrul clubului lui Chiriţă.
Este un subiect de urmărit, mai ales pentru că o soluţie favorabilă lui Biziniche ar pune într-o lumină foarte nefavorabilă caracterul unui jucător al petrolului despre care mulţi credeau... numai lucruri bune!

Un comentariu:

  1. Nu ma mir deloc... S-a vazut caracterul lui Daniel Chirita si cat a fost antrenor la CSM Campina...

    RăspundețiȘtergere