marți, 23 septembrie 2014

Amintiri din arbitraj cu... Gheorghe Biziniche (V)

Fostul arbitru asistent din primul eşalon Gheorghe Bizinche continuă seria amintirilor din arbitraj, cu un nou episod simpatic... Pentru cei interesaţi, precedentele episoade le găsiţi aici.
"La un meci la Timişoara, între Poli şi Gloria Bistriţa (meciul s-a jucat luni deoarece oaspeţii au cerut amânarea cu o zi, pentru că veneau dintr-un turneu din Italia), brigada era formată din George Ionescu - Silviu Ioan şi Biziniche. Scor la pauză: 2-0 pentru Gloria, ambele goluri fiind marcate pe partea lui Silviu Ioan. După pauză, Poli egalează, deci tot pe partea lui Silviu.
Toate bune şi la locul lor până după meci când în cabină intră Nicolae Grigorescu - arbitru asistent FIFA, care era acasă deoarece avusese meci sâmbătă - şi renumitul comentator Nicolae Secoşan (foto). După câteva schimburi prieteneşti, d-l Secoşan îşi ia la revedere, îmi dă mâna şi zice "drum bun, d-le Ioan Silviu". Eu fac corectura de rigoare, fapt care îl uluieşte. Grigorescu îmi zice că în timpul transmisiei la "România Actualităţi" m-a făcut "praf", cum că aş fi greşit la două goluri. La vizionarea casetei, dupa meci, s-a convins şi a plecat repede la redacţie, de unde a intrat în direct la emisiunea "Mozaicul Sportiv", care se difuza lunea, de la ora 19.00, "drege busuiocul" şi mă remarcă pentru prestaţie. Acum vine partea nostimă: a doua zi dimineaţa intru în Oţelăria Uzinei "1 Mai" din Ploieşti (unde eram şef de atelier) şi şeful secţiei mă critică pentru prestaţia de la Timişoara, el ascultând doar transmisia din timpul meciului. La două minute intră adjunctul şefului de secţie care mă felicită pentru prestaţie, el ascultând "Mozaicul Sportiv". Ne-am distrat puţin şi i-am lămurit de întâmplare.
De aici şi până la finele carierei am avut o relaţie deosebit de bună cu excelentul comentator radio Nicolae Secoşan".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu