marți, 23 septembrie 2014

Va fi miercuri ziua lui Cioinac?

FC Fortuna Poiana Câmpina a început bine aventura pe scena eşalonului secund şi datorită prestaţiei meticuloase pe care o etalează, meci de meci, mijlocaşul central Ionuţ Cioinac (foto). Revenit acasă, la Fortuna, cu acte în regulă, în această vară, după o experienţă nu tocmai reuşită traversată chiar în tefan cel Mare", Cioinac şi-a reluat şirul evoluţiilor apreciabile. Laureat, sezonul trecut, cu o promovare în primul eşalon, la care a contribuit din teren în tricoul mureşenilor de la ASA, Cioinac făcea apoi pasul către Dinamo Bucureşti. Primit bine în tefan cel Mare", graţie unor calităţi incontestabile, mijlocaşul a avut parte de un debut nefericit sub comanda lui Flavius Stoican într-un joc cu Viitorul Constanţa. După acest incident Cioinac căpăta o etichetă nedreaptă de care nu s-a dezlipit decât în ziua în care a rupt înţelegerea cu Dinamo şi s-a întors acasă, în familia fotbalistică a Fortunei. "Pentru noi, meciul cu Dinamo este unul ca oricare altul. Indiferent că întâlnim echipa bucureşteană sau Şoimii Pâncota obiectivul este mereu acelaşi, victoria. Într-adevăr, am evoluat la Dinamo şi vreau cu acest prilej să lămuresc o problemă. Nu am fost îndepărtat de la această echipă, ci eu am ţinut să plec pentru a reveni acasă, la Fortuna. Este un meci mai special pentru mine, în această seară, dar nu doresc decât un singur lucru,
să îmi fac cât mai bine treaba pe teren pentru echipa mea. Totodată, nu am înţeles de ce domnul Stoican a vorbit nu tocmai elegant despre mine, în vestiarul bucureştenilor, după plecarea de la Dinamo. Nu mi s-a părut deloc în regulă acest lucru din partea unui antrenor care se respectă", a precizat Ionuţ Cioinac care se va afla miercuri seară pe teren, chiar împotriva echipei de la care a revenit la Fortuna Poiana Câmpina.

2 comentarii:

  1. Cati ani face de ziua lui?

    RăspundețiȘtergere
  2. păi, când a vorbit Stoican sincer despre jucătorii săi!? Stoican este un duplicitar, iar ca antrenor, vai!

    RăspundețiȘtergere