joi, 25 septembrie 2014

Cupa României. Fortuna Poiana Câmpina - Dinamo Bucureşti 2-2, 2-5, după prelungiri. Cioinac a dat gol fostei sale echipe

Cioinac a declarat încă dinaintea meciului că întâlnirea cu fosta sa echipă, de care nu s-a despărţit în condiţii tocmai amiabile, este un motiv în plus pentru el să abordeze cu maximă ambiţie partida de aseară din "16"-imile Cupei României. Şi, într-adevăr, Cioinac a avut un mare motiv de bucurie, fiind autorul deschiderii scorului, după ce a trimis puternic mingea în plasă, după ce a fost mişcată scurt de Vali Munteanu, la lovitura liberă indirectă dictat de Unimăţan din suprafaţa de pedeapsă a dinamoviştilor.
Era minutul 51, iar Cioinac s-a bucurat ca un copil pentru reuşita sa.
După numai 6 minute, Cioinac a reuşit una dintre cele mai frumoase faze ale partidei, voleul său de la 25 metri trecând puţin alături de poarta "câinilor roşii".
În cele din urmă, Cioinac a trebuit să părăsească terenul accidentat, iar la finalul a declarat: "Îmi pare rău că nu ne-am calificat. Nu am avut emoţii, dar spre final am cedat din punct de vedere fizic. Probabil şi lipsa de experienţă şi-a spus cuvântul... M-am bucurat foarte mult pentru golul pe care l-am reuşit, dar îmi pare foarte rău că nu ne-am calificat!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu