vineri, 2 februarie 2018

Caz complicat la Câmpina. Un copil riscă să-şi irosească talentul din cauza unor orgolii

Câmpina fotbalistică suferă din multe puncte de vedere. Iar atunci când apare un jucător talentat, care poate deveni un nume în fotbalul românesc, dar care riscă să se irosească din cauza unor orgolii, chiar că este o problemă. În primul rând pentru copil şi apoi pentru ceilalţi. Numele acestui copil este Radu Badea şi este legitimat la Clubul HM Junior Câmpina. Detalii şi declaraţii - campinatv.ro/sport.

19 comentarii:

  1. Baronu impresaru"2 februarie 2018 la 22:22

    A ajuns si Baronu impresar. Pana zilele trecute nu a auzit nimeni de el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hopa se trezesc părinții! Si e doar începutul, Cineva aici zicea ca Mircica e victima nu stiu cui ,ca a fost fraierit cu contractul cu CSC-ul ,dar "mircica" tu fraierește părinții de ani de zile . ORICE CLUB CARE PERCEPE TAXE pentru pregătirea copiilor nu are drept sa ceara niciun fel de compensație iar copilul e liber sa plece la orice club oricând vrea fără acordul clubului la care a plătit .Dar "mircica" tu ai profitat de neștiința părinților si "i-ai făcut membrii cotizanți" in loc sa scrii pe chitanțe "taxa de pregătire".Stii cum se numește asta ? ÎNȘELĂCIUNE si ai grija ca se pedepsește in CODUL PENAL. Așa ca "mircica"....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hopaaa...s-au terminat semințele!!Cum nu mai avem activitate,si lucrurile de calitate nu ne preocupă...fărâmă de creier pe care o avem in dotare,ne împinge să ne dăm cu părerea...PROST,normal!!!🙃

      Ștergere
  3. Cine e bai Baronu asta? Chiar părinții ăștia dela HM sunt toți așa de ușor de mințit? Eu ma întreb ei nu citesc aici cum sunt mințiți in fata? Zici ca sunt îndoctrinați ca in Coreea de Nord. Sau se gândesc ca ei nu vor păți așa ceva.Dar când vor ajunge in situația doamnei de mai sus si când vor realiza ca copilul lor va păți la fel ce-or sa facă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă eu voi ajunge în situația doamnei de mai sus ,o sa multumesc antrenorilor ca dintr un antitalent ,copilul meu a ajuns un performer și sunt mai mult decat convinsă că si cu acest acest copil s a muncit foarte mult.

      Ștergere
    2. Da cine ești prietene?

      Ștergere
  4. Aviz amatorilor: Articolul 20 lit.c -Transferul jucătorilor amatori din Regulamentul FRF . "Jucătorii in vârsta de pana la 16 ani, legitimați la cluburi care percep taxe pentru instruirea lor, pot solicita încetarea legitimării la aceste cluburi si legitimarea la alte cluburi. Dovada achitării taxelor se face cu facturi/chitanțe eliberate de către club.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici este toata smecheria din partea clubului HM. Ei nu incaseaza taxe de la parinti, ci acestia contribuie benevol cu cate o suma de bani lunar. Este o chichita, dar cred ca in fata oricarei instante - sportive sau civile - clubul are dreptate din acest punct de vedere. Tocmai din acest motiv, parintii trebuie sa caste bine ochii si sa stie exact pe ce dau banii!

      Ștergere
    2. Șmecheria" este ca acești jucători indiferent de taxe sau contribuții iau probele cu succes oriunde.......oare cine a muncit cu ei?

      Ștergere
    3. Da. E plină liga 1 de jucători care au trecut pe la Hagianu. Nu mai spun de cei care joacă la echipe de top din Europa .

      Ștergere
  5. Nu e chichița e așa cum ați zis ȘMECHERIE .Hagianu a luat bani pe legea 350 ani la rând sunând între altele ca duce copiii in cantonament la mare . In același timp lua bani (pe lângă taxe) tot pentru cantonament 550 lei fiecărui copil. Când am fost sa-mi vizitez copilul la Eforie din întâmplare am aflat ca defapt un loc pentru un copil costa 350 lei. Mai mult noua părinților ni s-a zis ca vor sta patru in camera , iar când am ajuns acolo am descoperit ca erau șase . Când am întrebat de ce domnul Hagianu mi-a zis ca așa au vrut copiii. Adevarul ca a luat mai putine camere iar el a băgat banii in buzunar.Deci asta e corectul Hagianu. Cu limba mieroase fata de părinți iar noi prostii am fost creduli si ne-am lăsat fraieriți ani de zile. Tot timpul se vaită si dădea vina pe altii ca au ceva cu el , iar noi l-am crezut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prietene ...Eu cred ca ti-ai vizitat copilul in India si esti amnezic....350 de lei un cantonament pe litoralul Românesc?????Si minciuna parca are o limită....săracul de tine esti doar rau intenționat!!

      Ștergere
    2. SA VA FIE RUSINE!!!Eu mi-am însoțit copilul in cantonament in fiecare an.Doamneee...nici nu imi vine sa cred ca exista asemenea oameni ..cum puteti sa mințiți în halul asta?Oamenii aia nu stiu ce inseamna liniște,somn și sunt MAME pentru copiii vostri ,ii veghează noaptea cand sunt bolnavi sau poate au insolatie pentru ca parintii astia care sunt"prea"parinti..nu sunt in stare sa le puna o lotiune de protectie solara in bagaj.Ma minuna m cand ieseau la antrenamente și nu-mi venea să cred că aveau grija si erau pregătiți până si in privinta asta.RUSINEEE!!!Chiar nu imi vine sa cred ce citesc!Eu nu mi-am vizitat copilul la Eforie...am fost acolo in fiecare an si pe toată perioada cantonamentului..nu s-a luat nici macar un ban in plus.

      Ștergere
  6. Si suma nu e mică :200000 de lei vechi, adică 5000 de euro pentru fiecare an de când e copilul la el,adică pentru patru ani,atât cere Hagianu pentru copil.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cine face asta Hagianu ? Nu pot sa cred. Eu stiu ca e cel mai oropsit om , ca e hărțuit de "statul paralel, de forte oculte , de KGB,de Mosad" si știți de ce? Vor sa-i ia Licența PRO .😂😂😂😂😂

    RăspundețiȘtergere
  8. Declaratia domnului Baron este falsa. Copiii au platit cantonamentele, si taxa de pregatire.dar clubul nu a dat niciodata chitanțe. Parintii nu sunt prosti, doar au trecut cu vederea multe lucruri. Inclusiv deplasarile le suporta parintii, ptr ca pleaca cu masinile parintilor.

    RăspundețiȘtergere
  9. E de noaptea mintii...un individ ca Dragomir viceprimaru sa vorbeasca de nea Mircea asa...un turnator din Brebu,securist convins vorbeste de fotbal

    RăspundețiȘtergere