luni, 12 noiembrie 2018

CS Câmpina a participat la ediția a III-a a Memorialului "Costică Moldoveanu", la Ploiești

Sâmbătă, 10 noiembrie, la baza Kiru Sport, din Ploiești, a avut loc ediția a III-a a Memorialului "Costică Moldoveanu", competiție dedicată copiilor născuți în anii 2008-2009. CS Câmpina a participat pentru prima dată la această competiție cu grupa 2008-2010 pregătită de Roberto Opatchi jucând cu Petrolul Ploiești, Flacăra Moreni și ambele echipe de la Kids Tâmpa Brașov.
Rezultatele au fost pe planul secund, antrenorul Roberto Opatchi declarându-ne: "A fost prima competiție a acestor copii și s-au simțit senzațional. A fost primul lor turneu și au avut ocazia să vadă ce înseamnă o astfel de competiție, iar eu m-am bucurat foarte mult că am putut să le oferim o astfel de experiență, care am convingerea că îi va ajuta pe viitor".
                  

12 comentarii:

  1. Sunt întrebări care vi se pun, la care știți răspunsul, dar, nu vreți să răspundeți, domnule Neculai! Asta înseamnă că sunteți partizanul unora.

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce? Care este logica dumneavoastră? L-ați intrebat pe Opatchi dacă renunță de bunăvoie (așa cum v-a declarat în precedentul interviu)în favoarea altcuiva dispus să lucreze pe același salariu? Sau, dacă angajările se fac prin concurs sau nu? Ce importantă are că vă pune un anonim întrebări?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa îmi spui și mie cum arăți să îmi scor pălăria în fața ta, dacă ne vom intalni vreodata pe stradă

    RăspundețiȘtergere