duminică, 28 iulie 2013

Câteva reacţii la delegarea Cristinei Dorcioman la finala Campionatului European Feminin

După cum se ştie deja, Cristina Dorcioman va arbitra în această după-amiaza finala Campionatului European Femin, care va avea loc la Stockholm între Germania şi Norvegia. În exclusivitate pentru SportCâmpina mai mulţi foşti sau actuali arbitri, precum şi ziarişti, au acceptat să ofere o declaraţie despre această performanţă deosebită.
Cristian Nica (Ploieşti) – arbitru asistent FIFA: „Mă bucur foarte mult pentru această delegare, care este o mare performanţă pentru arbitrajul feminin românesc şi îmi doresc foarte mult ca şi arbitrajul masculin românesc să aibă parte cât mai curând posibil de performanţe similare”.
Marius Beudeanu (Braşov) – instructor UEFA, fost arbitru asistent FIFA: „Este o performanţă indubitabilă atât pentru arbitrajul românesc,

cât şi pentru Cristina. Ştiu foarte bine şi pot să spun că această delegare este o încununare a unei munci de peste 15 ani. Aş mai vrea să subliniez că am urmărit partidele de la acest turneu final, am văzut prestaţiile foarte bune ale Cristinei şi cred că acestea s-au datorat şi faptului că ea arbitrează preponderent meciurile de liga a doua şi a treia masculin din campionatul nostru intern. Am văzut-o foarte sigură pe ea, autoritară şi s-a impus foarte uşor. Această delegare onorează arbitrajul românesc şi este rodul unei şanse extraordinare, Cristina venind pe culoarul exterior, dar şi a unei munci deosebite, care nu se vede, dar fără de care nu poţi ajunge la asemenea performanţe”.
Sebastian Colţescu (Craiova) – arbtiru FIFA: „Această delegare este aproape maximum pentru un arbitru. Este rodul muncii Cristinei de până acum... Este o muncă titanică dusă de-a lungul multor ani, iar această delegare este încununarea muncii ei”.
Andrei Nourescu – ziarist: „Aş zice în primul rând că nu mi se pare deloc o surpriză... Cristina a mai primit meciuri importante şi este clar că UEFA o consideră unul dintre cei mai valoroşi arbitri. Delegarea la finala Campionatului European este doar o confirmare a acestei aprecieri şi eu sunt convins că ea va face un meci impecabil. Îi transmit multă baftă!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu