sâmbătă, 30 august 2014

Liga a 2-a. Fortuna Poiana Câmpina - Metalul Reşiţa 1-2. Declaraţii după joc

Clubul Fortuna are un bun obicei, acela al organizării după fiecare meci a unei conferienţe de presă la care participă reprezentanţi ai celor două cluburi. S-a întâmplat şi astăzi, după debutul în eşalonul secund, dar oaspeţii au surprins neplăcut prin refuzul antrenorului Daniel Opriţa de a fi prezent în faţa jurnaliştilor. În schimb, reşiţenii l-au trimis la această conferinţă pe "căpitanul" şi portarul lor, Cristian Zimmerman, care a declarat:
"Am câştigat cu mult noroc, dar nu mai contează,
important este că am câştigat şi am început bine acest campionat. Eu ca portar am avut mult de lucru, ceea ce înseană că echipa gazdă a jucat bine, şi-a creat multe ocazii, dar noi am avut mai mult noroc. Ţin să remarc condiţiile ideale de aici - un teren impecabil, lume civilizată, nu ne-a înjurat nimeni, ceea ce se întâmplă destul de rar. Iar echipa gazdă a jucat bine şi dacă o va face la fel şi în continuare nu ştiu câte echipe vor mai câştiga aici. Noi vrem să încheiem cât mai sus în clasament sezonul regulat, iar prin această victoria am demonstrat că suntem o echipă matură".
La rândul său, antrenorul Fortunei, Florin Stăncioiu, a declarat:
"Îmi pare foarte rău pentru aceşti copii, pentru jucătorii formaţiei noastre, pentru că eu spun că am arătat fotbal, am jucat bine şi nu meritam să părăsim terenul învinşi. Sigur, am ratat foarte mult şi aici apar două chestiuni. Pe de o parte mă bucură că am ajuns să ne creem aceste ocazii şi că au ajuns în situaţii de singur cu portarul vreo 5 jucători, din compartimentele diferite, dar pe de altă parte uşurinţa cu care am ratat toate aceste ocazii mă pune pe gânduri, pentru că la acest nivel nu ai voie să faci asemenea greşeli. Fotbalul se joacă pe goluri şi chiar dacă adversarul nu ne-a fost cu nimic superior, iată că ei au plecat cu toate cele trei puncte. Acest meci ne demonstrează că mai avem de lucru... Noi vom continua să jucăm deschis, să încercăm să marcăm cât mai multe goluri, să facem spectacol şi sper să ne întoarcem cu puncte din deplasarea de la Oradea. De asemenea, ţin să le mulţumesc spectatorilor şi tuturor celor care au fost alături de noi şi îmi pare foarte rău că nu am putut să le oferim tuturor o frumoasă victorie".

6 comentarii:

  1. Eu cred ca incepeti sa va scoateti investitiile cu 1 pauza 2 final......

    RăspundețiȘtergere
  2. Fotbalul se joacă pe goluri.Nu interesează pe nimeni jocul spectaculos dacă pierzi puncte.Din ce am văzut azi şi din declaraţia antrenorului,anume că vor continuă să joace deschis ,îmi dau seama că nu realizează că div. B este altceva decât liga a treia.Dacă continuă să fie "poeti" vor rămâne cu poezia iar punctele vor ajunge la adversari.

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce sa platim 10 ron biletul ce sa vedem ?Stancioiu spunea ca echipa este pregatita ca este multumit de jucatori lalala ...........Fortuna nu are un mijlocas bun sa joace in spatele virfurilor sa vina cu pase pe atacanti Daca nu marcam avem viata grea in liga 2 Etapa urmatoare avem la Bihor acasa Bafta

    RăspundețiȘtergere
  4. Noi romanii am capatat un obicei super. De cand am inceput sa vorbim bine am uitat sa facem treaba. Inainte de meci se vorbea de parca la aceasta echipa curge lapte si miere. Toti dar absolut toti s-au imbatat cu apa rece cu mult timp inainte de inceperea campionatului. Va mai aduceti aminte ca l-am sfatuit pe Stancioiu sa nu mai accepte postul de antrenor dupa ca a fost dat afara? Eduard stia de ce pleaca. Asa ca nici actualul antrenor nu va avea zile multe la Fortuna."Fortuna" il v-a matura cat de curand,veti vedea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar ia mai ziceti domnule Stancioiu de ce-l bagati pe mana moarta de Velici titular? Cumva sunteti obligat? pacat de jucatorii care chiar merita..

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca trebuie sa l activati pe visan..............atacant ca el nu gasiti 100 de ani,cred ca e la voi la o grupa de copii daca nu ma insel, asa ca .............

    RăspundețiȘtergere