marți, 16 septembrie 2014

Ce cred jucătorii Fortunei despre meciul cu Dinamo?

La puţin timp după ce şi-au aflat adversarul din "16"-imile Cupei României, Dinamo, echipierii Fortunei par încrezători şi optimişti, plecând de la premiza că nu vor avea nimic de pierdut, ci - eventual - doar de câştigat! Iată părerea câtorva dintre ei:George Honciu: "În primul rând, personal, mă bucur că am căzut cu Dinamo în Cupa României, pentru că este o echipă importantă şi sunt convins că multă lume va fi cu ochii pe noi. Sper să facem o figură frumoasă şi - de ce nu? - să câştigăm! Îmi doresc din tot sufletul o victorie şi sper să câştigăm!"
Marian Marin: "Mă bucură faptul că am căzut în Cupa României cu o echipă de tradiţie şi asigur pe toată lumea că vom juca pentru a câştiga şi a ne califica în turul următor. Totodată, pentru noi este un test să ne măsurăm forţele cu o echipă din primul eşalon, dar sunt foarte încrezător şi optimist".
Valentin Munteanu: "Este un joc din care noi nu avem decât de câştigat. Noi ne vom juca şansa şi sper să fim surpriza plăcută a acestei faze a competiţiei. Dinamo este echipa obligată să câştige şi nu cred că le va fi deloc uşor, dar cu siguranţă ne vor lua în serios, pentru că am văzut că am fost urmăriţi de reprezentanţi de la Dinamo la fiecare joc".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu