marți, 9 septembrie 2014

Cupa României. Fortuna Poiana Câmpina - Unirea Târlungeni 3-0. Câteva consideraţii asupra arbitrajului lui Ionuţ Coza

Nu se poate spune că arbitrajul brigăzii conduse de Ionuţ Coza a influenţat în vreun fel deznodământul acestei partide. Totuşi, au fost o serie de greşeli, unele destul de mari, greu de explicat, care au arunaccat o pată asupra unui spectacol sportiv, altminteri, agreabil.
Astfel, arbitrul Ionuţ Coza, care a copilărit în... Poiana Câmpina, chiar destul de aproape de stadion, a avut o serie de greşeli inexplicabile - henţuri nesancţionate, unul clar, chiar în faţa asistentului Vlase, producându-se în suprafaţa de pedeapsă a oaspeţilor la scorul de 0-0, câteva ocazii ratate de a lăsa avantaje evidente, toate producând nemulţumire, chiar dacă - repet! - jocul dintre cele două echipe a făcut ca aceste erori să nu conteze.
În plus, asistentul Daniel Vlase, în afara neimplicării la faza loviturii de pedeapsă de care am amintit mai înainte, a avut în prima repriză de rezolvat vreo 8 sau 9 faze de ofsaid. A ales să nu se "complice" şi a ridicat tot, chiar dacă cel puţin în două-trei rânduri eroarea era evidentă, la una dintre aceste situaţii mingea
ajungând în poarta braşovenilor. Şi era minutul 19 când scorul era tot 0-0...
De altfel, la finalul partidei, la conferinţa de presă, antrenorul Fortunei, Florin Stăncioiu, a punctat: "Este al doilea meci în care am avut probleme cu arbitrajul şi nu mi se pare deloc în regulă. Au fost henţuri evidente nesancţionate, am fost opriţi pentru ofsaiduri total aiurea şi parcă toate numai împotriva noastră. La pauză am răbufnit, îmi pare rău, dar le-am spus arbtriilor că aşa ceva nu se poate! Nici nu ştiu ce să mai cred când văd asemenea arbitraje..."

Un comentariu:

  1. Domnule Stancioiu... sunt foarte multi arbitrii care sunt promovati pe pile... in Prahova stiu decat un exemplu care a aparut prin presa nationala... Stanescu (nu mai stiu numele de familie) si pustiul ala mic al lui Achimescu. Cand nu te ridici sus pe valoare si te ridici prin alte metode... mi se pare normal ca sa iti dai in petec de cate ori ai ocazia.

    RăspundețiȘtergere