vineri, 26 octombrie 2012

Liga a III-a, Unirea Câmpina - Girom Albota 2-0. Stăncioiu a explicat de ce jucătorii săi au încasat al doilea cartonaș roșu în meciuri consecutive

Etapa trecută, la Făgăraș, Băcioiu a fost eliminat pentru două avertismente. Astăzi, din nou un jucător al Unirii a fost eliminat, tot pentru două ”galbene” - Alexandru Lungu. Întrebat cum explică aceste două eliminări în tot atâtea meciuri consecutive, la conferința de presă de la finalul partidei, antrenorul Florin Stăncioiu a afirmat: ”Nici la Făgăraș, nici astăzi nu mi s-au părut eliminări în urma unor faulturi foarte dure. De altfel, a fost al patrulea meci consecutiv în care am fost arbitrați de debutanți și al doilea meci în care jocul a fost condus de o femeie. Sincer vă spun că nu știu dacă astăzi a fost fault la penalty, iar dacă s-a dat fault nu știu dacă se impunea și cartonaș galben. Mie nu mi s-a părut... Am constatat că arbitrii
ne descurajează și ne dau foarte ușor cartonașe și de aici apar și eliminările...”

3 comentarii:

  1. Stiu ca suna cam aiurea Alex, dar daca...presupunem ca Unirea bate la Pitesti etapa viitoare?Are apoi cu Tarlungeni acasa...e posibil sa castige...va fi un meci mare..Zagon in ultima etapa(apoi sta)...dar daca va fi asa ? vom ierna la 2-4puncte de liga2...sa ne permitem sa visam!!!ce parere aveti suporteri campineni?

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaa..am uitat..suntem la 4 puncte de locul 1..si de la rationamentul asta am scris....ca trebuie sa visam si noi un pic! avem tot dreptul..de cand s-a stins POIANA nu am mai fost asa de fericiti ...

    RăspundețiȘtergere