vineri, 26 octombrie 2012

Liga a III-a, Unirea Câmpina - Girom Albota 2-0. Declarațiile reprezentanților celor două echipe

La finalul partidei Unirea Câmpina - Girom Albota s-a organizat o conferință de presă, fiind un lucru firesc, normal, dar o premieră pentru Câmpina fotbalistică. Și se încearcă să devină o tradiție...
La conferința de presă au fost prezenți directorul sportiv al oaspeților Valentin Nedelea și antrenorul câmpinenilor Florin Stăncioiu.
Florin Stăncioiu: ”Vrem 7 puncte din următoarele 3 jocuri!”
“Iată-ne ajunşi pe locul trei. Când v-am spus în conferința de presă de ieri poate nu m-aţi crezut, dar eu am fixat un astfel de obiectiv îndrăzneţ pentru că ştiam ce lot am. La jocul de astăzi, sunt fericit pentru cele trei puncte, dar sunt nemulţumit pentru că unii jucători nu înţeleg că la fotbal trebuie să faci efort maxim de fiecare dată. Aşa se întâmplă, când joci cu o echipă cotată mai slab, jucătorii nu se concentrează şi joacă aşa cum au făcut-o în prima repriză. La pauză am reglat această problemă, de ce să nu recunosc, puţin mai dur cu ei, iar rezultatul s-a văzut în repriza a doua când în zece minute am marcat două goluri şi mai puteam marca încă pe atât. Ne aşteaptă o săptămână dificilă, şi un joc vineri la Piteşti, cu o echipă bună. Noi nu putem conta pe Lungu şi Stăncescu, care sunt suspendaţi pentru acest meci. Mergem la Piteşti cu un singur gând, acela al victoriei. De altfel, așa cum am stabilit cum băieții să obținem 3 victorii consecutive și le-am obținut, am stabilit acum cu ei să reușim minim 7 puncte în următoarele 3 jocuri, care sunt foarte grele: la Pitești, acasă cu Târlungeni și la Zagon. deocamdată ne vom concentra asupra meciului de la Pitești, pe care vrem să-l câștigăm”, a declarat Florin Stăncioiu.
Valentin Nedelea: ”Dacă înscriam din penalty...”
“Știam forța echipei câmpinene și ne așteptam la un meci dificil, după ce în urma rezultatelor nefavorabile s-a decis renunțarea la antrenorul Mihai Zanfir și a 6 jucători. Legat de meciul de astăzi, îmi felicit echipa pentru devotamentul şi dăruirea cu care a jucat şi dacă reuşeam să înscriem din penalty, cred că rezultatul era cu totul altul. Însă am avut ghinion, aşa cum s-a întâmplat şi la Conpet, unde a fost un scenariu identic. În prima repriză mi-a plăcut cum fotbaliştii noştri s-au achitat de sarcini, dar în primele minute din repriza secundă am luat două goluri pe greşeli individuale şi cred că atunci s-a scris istoria acestui joc. Având în vedere că nu mai retrogradează nici o echipă din seria noastră, din iarnă intenţionăm să mai completăm lotul cu jucători tineri, pe care să-i creştem pentru campionatul următor”, a declarat directorul sportiv al argeșenilor Valentin Nedelea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu