luni, 25 februarie 2013

PE STADIOANELE LUMII... Munchen - ”Allianz Arena”

În anul 2010 am fost la Munchen, unde am văzut meciul de Champions League Bayern Munchen - Lyon, dar am vizitat și celebra ”Allianz Arena”. Am făcut turul stadionului, dacă îmi aduc bine aminte vreo 20 de euro a costat, și am avut ocazia să vedem întreaga arenă. Mai întâi,
cel mai impresionant lucru - cel puțin pentru mine - a fost aspectul exterior, care este senzațional. La exterior este un fel de pânză, iar seara este luminat, iar culorile se schimbă, fiind un adevărat spectacol.
Când am vizitat noi stadionul, sala de conferințe era pregătită pentru un meci al formației TSV 1860 Munchen, la momentul respectiv atât această formație, cât și Bayern, disputându-și meciurile considerate pe teren propriu, aici. De asemenea, în incinta stadionului se află magazine ale ambelor cluburi, de unde se pot cumpăra fulare, brelocuri sau tot felul de alte suveniruri, precum și un bar pentru suporteri și mai multe statuete cu jucători celebri de la Bayern.
 
De asemenea, am vizitat vestiarele, unde se aflau tablouri ale unor jucători celebri de la Bayern
 Pe suprafața de joc era un sistem de iluminat și irigat, ceva care mi s-a părut de asemenea extraordinar
În fine, la meciul cu Olympique Lyon, din Champions League, a fost o atmosferă extraordinară,. iar pozele cred că sunt mai mult decât grăitoare
Momentul intrării pe teren al celor două echipe și intonarea imnului Champions League au fost, de asemenea, extraordinare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu