sâmbătă, 4 mai 2013

Pe stadioanele lumii... Houston (Texas-SUA) - ”Toyota Center”

Am primit de la un câmpinean, Claudiu Dincă, aflat pentru mai mult timp în Statele Unite ale Americii, un material interesant de la un meci de baschet. Chiar dacă v-am obișnuit la această rubrică, în general, cu stadioane de fotbal, totuși, acum, vă prezint o arenă de baschet.
Aflându-mă la training în Houston, m-am gândit că ar fi indicat să văd și un meci de NBA, că nu ai mereu ocazia... Am avut noroc că am vizionat chiar derby-ul texan
dintre Houston Rockets și San Antonio Spurs!
Data evenimentului a fost 24 martie 2013, scor 96-95 pentru ”rachete”, coșul victoriei fiind marcat cu patru secunde înainte de final de James Harden. Toată sala a explodat! O experiență unică! Prețul tichetului a fost 50 $, cel mai ieftin, pe ultimul rând, dar am prins zonă aproape centrală. Pozele sunt făcute înainte de meci. Sala a fost deschisă în octombrie 2003, a costat 235 milioane $ din care Toyota a contribuit cu 100 milioane $ pentru a da numele sălii și are o capacitate de 18.023 de locuri pentru meciuri de baschet și 19.300 pentru concerte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu