joi, 23 mai 2013

Mâine, la Casa Ausburg, întâlnire vitală pentru viitorul ACSM Câmpina!

Din mai multe surse am aflat că mâine, la Casa Ausburg din Băneşti va avea loc o întâlnire, care s-ar putea dovedi vitală pentru viitorul noii structuri sportive create de Consiliul Local Câmpina şi numită - în mod manipulator, după părerea mea - ACSM (Asociaţia Club Sportiv Municipal) Câmpina. Confirmarea accestei întâlniri ne-a fost oferită de
preşedintele CSM Câmpina, Adrian Nistoroiu: "Da, mâine are loc o astfel de întâlnire, dar vă spun sincer că de ea s-a ocupat preşedintele de onoare al clubului nostru, Virgil Guran. probabil că voi ajunge şi eu la această întâlnire, dar în discuţiile pe care le-am mai avut eu mi-am spus părerea foarte clar şi o spun prin intermediul dumneavoastră şi tuturor iubitorilor fotbalului din Câmpina. Eu cred că pentru Câmpina, trei echipe - Fortuna Brazi, CSM Câmpina şi Unirea Câmpina - sunt prea multe. Eu am propus ca din toate acestea să facem o singură echipă, care să devină una dintre forţele eşalonului secund. Din câte am văzut nu prea agrează nimeni această variantă... Eu voi lupta pentru a câştiga acum tot - cupă, campionat şi baraj, după care vom mai vedea. În discuţiile pe care le-am mai avut, eu mi-am manifestat disponibilitatea de a sprijini substanţial în continuare fotbalul din Câmpina. Eu cred că un buget realist pentru o echipă de valoare în Liga a 3-a ar fi de 300.000 euro. Eu pot să aduc pentru fotbalul câmpinean 100.000 euro, restul să se stabilească cine îi va aduce - că va fi vorba de Consiliul Local, că vor fi alţi sponsori, rămâne de văzut. Un lucru este sigur - eu nu pot duce această echipă din punct de vedere financiar de unul singur, iar implicarea mea va însemna că echipa dacă nu se va lupta la promovarea în liga secundă, oricum va fi între primele trei ale seriei".
În condiţiile în care participanţii la întâlnirea de mâine de la Casa Ausburg sunt destul de secretoşi, voi încerca să aflu totuşi ce s-a discutat acolo, astfel încât iubitorii fotbalului câmpinean să ştie la ce trebuie să se aştepte. Nu mai spun că civilizat şi elegant ar fi fost ca cei implicaţi să organizeze o conferinţă de presă în care să precizeze stadiul discuţiilor şi să răspundă la toate întrebările privind acest proiect, eşenţial pentru viitorul fotbalului din Câmpina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu