joi, 23 mai 2013

Valentin Sinescu este noul antrenor al formației CSM Câmpina!

După ce Bogdan Onuț a părăsit ieri gruparea CSM Câmpina, chiar în timpul partidei din sferturile fazei județene a Cupei României cu Fortuna II Brazi, Adrian Nistoroiu a demarat deja discuțiile cu un nou antrenor. Numele auspra căruia s-a oprit: Valentin Sinescu (foto).
”Mă cunosc de mult timp cu Vali Sinescu și am profitat de faptul că în acest moment nu mai are un angajament. Este un antrenor valoros, în care eu am mare încredere. Ne-am înțeles asupra celor mai importante aspecte, mai rămâne să discutăm detaliile doar pentru latura financiară, dar sunt sigur că ne vom înțelege. În această după-amiază, la ora 16, ne întâlnim din nou, iar mâine la ora 10,
la antrenamentul de la baza Chiriță din Ploiești îl voi prezenta lotului. Vali Sinescu este un antrenor care vrea performanță și am stabilit deja că obiectivele noastre sunt câștigarea fazei județene a Cupei României, câștigarea campionatului și promovarea în Liga a 3-a”, ne-a declarat președintele CSM Câmpina, Adrian Nistoroiu.
Valentin Sinescu, care s-a născut pe 16 iulie 1963, a antrenat până la începutul lunii aprilie a acestui an formația Astra Giurgiu, din prima ligă.

3 comentarii:

  1. Inca un antrenor din Ploiesti la echipa noastra CSM CAMPINA.Dl deputat Guran de Campina chiar nu are nimic de comentat sau Campina este reprezentata acum doar de Ploiesteni. Pana la urma tot cu Unirea Campina ramane sa facem ceva pentru Campina.

    RăspundețiȘtergere
  2. MULUMIM BOGDAN ONUT PT TOT CE-AI FACUT LA CLUB ,SI NOULUI ANTRENOR VALY SINESCU II DORIM MULT SUCCES IN CONTINOARE . FORTA CSM CAMPINA . TYBYAS

    RăspundețiȘtergere
  3. MULUMIM BOGDAN ONUT PT TOT CE-AI FACUT LA CLUB ,SI NOULUI ANTRENOR VALY SINESCU II DORIM MULT SUCCES IN CONTINOARE . FORTA CSM CAMPINA . TYBYAS

    RăspundețiȘtergere