joi, 23 mai 2013

Președintele CSM Câmpina, Adrian Nistoroiu, a explicat pentru SportCâmpina momentul despărțirii de Bogdan Onuț

În cursul zilei de astăzi am avut o discuţie extrem de interesantă cu preşedintele CSM Câmpina, Adrian Nistoroiu (foto), care a explicat în detaliu momentul despărţirii de fostul antrenor Bogdan Onuţ.
"Cred că s-a greşit din start când Vişan a fost titularizat în meciul cu Fortuna II Brazi. Este cunoscut faptul că el are o grupă de juniori la acest club şi cred că antrenorul putea lesne evita o astfel de situaţie. Aşa s-a întâmplat când eram la Vispeşti Blejoi cu Cristi Vlad, iar el, la momentul respectiv, a cerut să nu joace într-un meci în care era pus într-o situaţie identică. Mi s-a părut o poziţie foarte corectă. Nu vreau să fiu înţeles greşit, nu am absolut nimic cu Marius Vişan, pe care l-am lăudat de fiecare dată când a meritat pentru atitudinea sa. În schimb, în meciul de ieri,
eu consider că Marius Vişan a sfidat întreaga echipă, prin atitudinea pe care a avut-o, inclusiv prin faptul că nu s-a bucurat la golul marcat. Probabil s-a crezut Cristiano Ronaldo în tricoul lui Real Madrid când a înscris împotriva lui Manchester United... La pauză, Onuţ a fost cel care mi-a cerut o părere, fiind pentru prima dată când i-am sugerat să-l schimbe pe Vişan, atât pentru atitudinea lui, cât şi pentru faptul că echipa rămăsese în inferioritate numerică. El mi-a spus că vrea să schimbe un atacant, iar eu i-am sugerat să-l schimbe pe Vişan. Asta a fost tot! A fost singura dată când am făcut o astfel de sugestie, iar când am văzut primele schimbări pe care le-a făcut nu mi-a venit să cred... În schimb, mi s-a părut total deplasată atitudinea lui Onuţ de a părăsi banca tehnică şi echipa prin minutul 60-70. Orice s-ar fi întâmplat, nu se justifica o asemenea atitudine! Eu înţeleg că pe 16 iunie el pleacă definitiv în America şi că nu prea îi mai e aminte de fotbal, dar, totuşi, nu văd cine şi de ce ar putea accepta o astfel de atitudine. Mie îmi pare rău de ceea ce s-a întâmplat, pentru că îl apreciez pe Bogdan Onuţ şi consider că am lucrat bine împreună", a declarat preşedintele CSM Câmpina, Adrian Nistoroiu.

Un comentariu: