marți, 28 mai 2013

"Liga lu' Lică". CSM Câmpina - AS Ploieşti 4-0. Sinescu a debutat pe banca tehnică a liderului la un meci pe teren propriu

Valentin Sinescu (foto) s-a aflat la primul său meci pe banca tehnică a liderului CSM Câmpina, la un meci pe teren propriu. Cu câteva momente înaintea fluierului de start al jocului de astăzi, Valentin Sinescu ne-a declarat: "Recunosc că îmi cam lipsea apropierea de gazon şi implicarea efectivă la munca de antrenorat. Tocmai din acest motiv, am acceptat cu foarte mare bucurie propunerea lui Adrian Nistoroiu, pe care l-am avut jucător la juniori. La CSM Câmpina am găsit un lot valoros, care poate face faţă cu succes în Liga a 3-a. Mai sunt câteva lucruri de pus la punct şi îmi pare rău că avem meciuri destul de dese şi nu avem răgazul unei perioade de - să zicem - 10 zile pentru a pregăti meciul de baraj. Am văzut deja un posibil adversar, în zilele următoare voi mai merge în Buzău pentru a vedea şi alţi posibili adversari şi intenţionez ca în ultima zi a play-off-ului de la Buzău să putem deplasa tot lotul formaţiei noastre pentru a-şi vedea la lucru adversarul din baraj".

Un comentariu:

  1. TYBYAS SI O PARTE DIN GALERIA CSM CAMPINA SUNT DE ACORD SA MEARGA PE BANI PROPII SA URMAREASCA ALATURI DE ECHIPA, MECIUL DECISIV DIN PLAY-OFF CAMPIONATULUI BUZAU. TRUP SI SUFLET ALATURI DE CSM CAMPINA. VREM SA MEGEM SI NOI

    RăspundețiȘtergere