miercuri, 2 octombrie 2013

Iubesc fotbalul de când mă ştiu...

Da, iubesc fotbalul de când mă ştiu... M-am născut în ziua deschiderii primei ediţii a Cupei Mondiale la care a participat arbitrul român Nicolae Rainea, cel mai titrat arbitru român al tuturor timpurilor...
Probabil a fost doar o coincidenţă, dar după 14 ani aveam să devin arbitru de fotbal. După ce văzusem deja poate sute de meciuri, după ce încercasem să joc la juniorii echipei locale. Am fost arbitru timp de 20 de ani... Când, cum şi de ce a intrat fotbalul în viaţa mea? Habar n-am! Dar ştiu că iubesc fotbalul la nebunie! Ştiu că urmăresc meciuri pe internet, la televizor sau pe stadion, indiferent de nivelul competiţiei...
Bineînţeles că cele mai tari meciuri pe care le-am văzut sunt cele din Champions League, o competiţie absolut superbă, cu meciuri memorabile, de parcă fotbalul a fost creat pentru Champions League. Visez să văd un meci fin fazele superioare ale Champions League, poate chiar o finală, pe unul din marile stadioane ale Europei, dar mai ales pe un stadion britanic, acolo unde fotbalul e cu adevărat rege!
O campanie excepţională este turul trofeului Ligii Campionilor prezentat în România de UniCredit. Ediţia din acest an este una deosebită, la eveniment fiind prezenţi celebrul antrenor italian Fabio Capello, ambasador oficial UniCredit pentru UEFA Champions League Trophy Tour, şi Miodrag Belodedici, ambasadorul oficial al acestui turneu în ţara noastră. Trofeul UEFA Champions League se află deja în România, fiind prezentat pe 30 septembrie la Timişoara, pe 1 octombrie la Cluj-Napoca, pe 2 octombrie la Braşov şi pe 4 octombrie la Bucureşti, în Piaţa "George Enescu" din faţa Ateneului.
Şi mi-am adus aminte cu plăcere că am avut ocazia să văd cel mai important trofeu la nivelul competiţiilor europene intercluburi în vara anului 2011, când am fost la Barcelona, unde am vizitat şi stadionul "Nou Camp" şi muzeul clubului catalan. Trofeul UEFA Champions League era expus la loc de mare cinste în muzeul echipei lui Messi, fiecare vizitator încercând să se imortalizeze cu preţiosul trofeu, râvnit de atâtea şi atâtea generaţii şi pentru care s-au cheltuit şi se cheltuiesc averi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu