duminică, 3 august 2014

Portarul Radu Zegheru a plecat de la Fortuna

Titular incontestabil în a doua parte a campionatului trecut, unde a bifat 1153 minute în retur şi în play-off, portarul Radu Zegheru (foto) nu a făcut deplasarea la Târlungeni, în al doilea stagiu de pregătire centralizată al formaţiei Fortuna Poiana Câmpina.
Chestionat asupra acestui subiect, antrenorul Florin Stăncioiu ne-a declarat: "Zegheru nu mai face parte din lotul Fortunei. Nu a suportat concurenţa şi a preferat să plece, astfel că în lotul cu care vom aborda campionatul rămân trei portari - Popescu, Stroescu şi Gârlea".
La rândul său, portarul Radu Zegheru ne-a declarat: "Am considerat că mi-am făcut datoria faţă de această echipă şi vreau să plec. Asta este tot! cum, sper să fiu  înţeles de conducerea clubului şi să-mi primesc actele pentru a mă putea transfera..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu